J
jälkisiivousta
Vieras
Sama hlö täällä kyselee kuin naulanrei'istäkin. Eli remppamiesten rasvaisia kädenjälkiä jäänyt muutamiin kohtiin. Tapetti siis kellertävä matta paperitapetti (olikohan Romo tms.), ei mikään lasikuitu tai selkeästi pestävä.
Millä olette putsanneet paperitapettia? (Erilaiset viirut tms. sain kivasti ihan pyyhekumilla, mutta tämä rasvannäköinen kiilto onkin hankalampi).
Niin ja btw em. jutuista huolimatta mielettömän kaunis on tuo kokonaisuus
.
Millä olette putsanneet paperitapettia? (Erilaiset viirut tms. sain kivasti ihan pyyhekumilla, mutta tämä rasvannäköinen kiilto onkin hankalampi).
Niin ja btw em. jutuista huolimatta mielettömän kaunis on tuo kokonaisuus