Uskaltaako tapettiin käyttää jotain pesuainetta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jälkisiivousta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jälkisiivousta

Vieras
Sama hlö täällä kyselee kuin naulanrei'istäkin. Eli remppamiesten rasvaisia kädenjälkiä jäänyt muutamiin kohtiin. Tapetti siis kellertävä matta paperitapetti (olikohan Romo tms.), ei mikään lasikuitu tai selkeästi pestävä.

Millä olette putsanneet paperitapettia? (Erilaiset viirut tms. sain kivasti ihan pyyhekumilla, mutta tämä rasvannäköinen kiilto onkin hankalampi).

Niin ja btw em. jutuista huolimatta mielettömän kaunis on tuo kokonaisuus :).
 
Veikkaisin sen kyllä olevan liisteriä, joka on joutunu väärälle puolelle tapettia.
Varovasti kostutetulla pyyhkellä voisi koittaa siinätapuksessa. Aika usein liisteriä ilmaantuu väärälle puolelle tapettia niin että jossain valossa näkyy. Toisinsanoen niin ammattitaitoisia tapettimiehiä on vähän, että saa tapetin seinään niin, että saumat ei yhtään repsota, mutta liisteriä ei myöskän tursua yli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Veikkaisin sen kyllä olevan liisteriä, joka on joutunu väärälle puolelle tapettia.
Varovasti kostutetulla pyyhkellä voisi koittaa siinätapuksessa. Aika usein liisteriä ilmaantuu väärälle puolelle tapettia niin että jossain valossa näkyy. Toisinsanoen niin ammattitaitoisia tapettimiehiä on vähän, että saa tapetin seinään niin, että saumat ei yhtään repsota, mutta liisteriä ei myöskän tursua yli.

Kiitos! Niin voi ollakin. Itse vain en yhtään näitä asioita tunne ja eka kertaa osallisena mittavammassa rempassa olen. Kokeilenpa sitten tuota!
 

Yhteistyössä