Uskaltaako lapsia päästää synttäreille täitartuntavaaran takia?

halipupu harmaana
Jos sankarin äiti olisi fiksu, niin siirtäisi synttäreitä muutamalla viikolla. Itse en päästäisi lastani synttäreille vaain keksikin jotain muuta kivaa esim. uimahallireissun.
 
No ihan hyvin voisin päästää, hakisin apteekista täikamman ja sillä kampaisin sitten kun tuon kotiin.
Kouluissa on ollut täitä joka syksy, kerran pojan luokalla oli pojan lisäksi vain 2 muuta joilla ei ollut täitä (opellakin oli), eli voi ne saada muualtakin.
Miellä ehkä liukkaat hiukset tms, mutta ei vielä kenelläkään siis täitä ollut.
 
"myy"
Muistan,kun olin laittanut kaiken vimpan päälle tytön 6v synttäreille,oli voileipäkakut,tilatut täytekaakut,herkut laidasta laitaan...sitten juhla aamuna löysin täitä tytöltä...Ei muuta kun viestit ja puhelut kaikille vieraille,siinä itki äiti ja tyttö,juhlat olivat niin tärkeät...pesimme shamppoolla päät,saunaan vein kaiken sohvatyynyistä lähtien,ihana siskoni soitti sitten päivällä,että emmekö oikeasti saa tulla juhliin...muistan vieläkin kyyneleet silmissä,sen tunteen,kun pääsimme viettämään tytön juhlia...laitoin vieraille viestin,että saa tulla,jos haluaa...kaikki muut tuli paitsi ystäväni jotka olivat pitkänmatkalaisia,niin eivät enää lähteneet ajamaan,kun päivä oli jo pitkällä...

Kysymykseesi vastaisin,että päästäisin lapseni.Juhlat ovat kuitenkin todella tärkeät lapselle,jota odotetaan melkein enemmän kuin joulua...pesisin tukan täishampoolla heti sen jälkeen ja laittaisin juhla yms.päällä olleet vermeet saunaan/pakastimeen.
 
Jos tärkeät synttärit joista ei voi jäädä pois päästäisin. Tilanteen mukaan voisin ehdottaa juhlien siirtämistä muutamalla päivällä, myös itse yrittäisin siirtää juhlia jos olisi kysymys omien lasten synttäreistä.
 
Deleted member 70007
Päästäisin. Täishamppoolla pesisin tukan juhlien jälkeen.

Kyseessä on kuitenkin niin tärkeä juhla kuin synttärit, lapset odottaa sitä kun kuuta nousevaa. Olkoonkin ettei oo oma armas aurinko se, niin en silti haluais tuottaa pettymystä sille.

Miksen siis päästäisi. Palstammmat, löysätkää pipoa! Ei ne synttärit ole ainoa paikka mistä täitä voi saada.
 
En päästänyt, toinen tytär kävi viemässä lahjan kyllä, mutta sisälle ei mennyt. Lahja oli kuitenkin jo ostettu. Ei päästä ostamaan sitä shampoota edes ku ei asuta sellasessa paikassa, joten olin tyly enkä päästänyt tyttäriä juhlimaan...
 
Vaikka tää on nyt jo ap:n kohdalla käsitelty niin vastaan kuitenkin, päästäisin..Nimittäin jos pyydetään synttäreille, on se lapsi varmasti sitten kaveri ja ovat varmasti ehtineet jo päät vastakkain touhuamaan muutenkin..Et sit vaan oman mukulan pään tarkkailua ja mahd. pesua täishamppoolla..

Mä äiteelle naureskelin jo et kun meidän muksu lähtee hoitoon yms. niin meillä on joka kaappi täynnä sitä tököttiä mikä vähän ennaltaehkäisee täitartuntoja kun kammoan kaikkea tuollasta niin paljon.. :D
 

Yhteistyössä