Uskaltaako kukaan laittaa kuvia olohuoneesta jossa sänky?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sisustaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sisustaja"

Vieras
Asun kahden lapsen kanssa kolmiossa. Tyttö 8v kaipaa omaa huonetta ja yksi makkari hällä käytössä. Pojalla 5v myös yksi makkari koska omistaa PALJON leluja (jotka myös kovassa käytössä, ei voi nyt karsia). Meillä on iso olohuone jossa nyt nukun itse. Ois kiva jos laittaisitte kuvia joilla sänky olohuoneessa, mitä ratkaisuja olette tehneet (sermit, värit jne..). Tai jos löydätte netistä kuvia ni laittakaa linkkiä (itse en googlella löydä)..

Mä voisin laittaa mutta en osaa padilla siirtää tänne tai siis aijaahan tms. Meillä on alkovi olkkarissa ja olkkari on iso. Ollaan verhoa tms ajateltu mutta meneehän tuo ilmankin.

itselläni ei ole sänky olkkarissa, mutta sinuna tekisin jonkun sermin tuohon,niin jakaisi kivasti sen tilan ja saisit yksityisyyttä "makkariin". Yksi vaihtoehto voisi olla jonkinlainen kattoon kiinnitettävä "rulaverho" jolla saa tilan jaettua niin halutessaan

Mietin lasitiilestä seinää sängyn mitalla.. Tulis ikkunoista valo olohuoneen puolelle mutta olis kuitenkin näkösuoja sänkyyn.. ja sohvan vaihtas tavalliseen mistä jäis siis divaaniosa pois.

Mulla on nyt kapea sänky olkkarissa, joka tyynyillä naamioitu sohvaksi. Onko toi sun sänky ihan täyslevee parisänky, että onko sitä mahdollista naamioida lötkönurkaksi täynnä tyynyjä jne. Siellä voi lasten kanssa pötkötellä ja lukea tms.

Minä en itse tykkää mistään särmeistä ja hyllyistä keskellä huoneita. Lasitiilet vaatii jo aika paljon työtä ja taitoa. Entä jos laitat sängyn sisääntulo-oven viereen, jolloin se jää hiukan 'taakse', kun astuu olkkariin, eikä ole tuollain heti edessä katseenvangitsijana?

Laittaisin kiskon kattoonhttp://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/00079362/ ja siihen roikkumaan valkoiset verhot http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/40111992/ jakamaan olohuoneen ja "makuuhuoneen". Päivän ajaksi voisi verhon sitoa oikealle nauhalla. Lisäisin vielä sängylle tyynyn lisäämään makuuhuone tunnelmaa. Esim. jotain raikkaan vihreää.

[QUOTE="minä vain";28145826]Mulla on nyt kapea sänky olkkarissa, joka tyynyillä naamioitu sohvaksi. Onko toi sun sänky ihan täyslevee parisänky, että onko sitä mahdollista naamioida lötkönurkaksi täynnä tyynyjä jne. Siellä voi lasten kanssa pötkötellä ja lukea tms.

Minä en itse tykkää mistään särmeistä ja hyllyistä keskellä huoneita. Lasitiilet vaatii jo aika paljon työtä ja taitoa. Entä jos laitat sängyn sisääntulo-oven viereen, jolloin se jää hiukan 'taakse', kun astuu olkkariin, eikä ole tuollain heti edessä katseenvangitsijana?[/QUOTE]

Niin, tiilet tekee tietysti remonttimies, en minä :)

Mullekin tuli mieleen et jos se sänky oiskin heti kun tullaan olkkariin, oven vieressä jos se siihen sopii. Ei olis niin hallitseva kun nyt. Tosin toi sun olkkari näyttää hyvältä noinkin, yksinkertaiset värit eikä liikaa roinaa.

Yhteistyössä