Uskaltaako hobbarista tilata?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ljaif
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

ljaif

Vieras
Uskaltaakoa sieltä tehdä "neitsyt tilausta" kun niin paljon kuulee kaikesta liikaa perityistä laskuista jne (siis vaikka laskun maksanut norm. ja vieläpä ajoissa niin silti niitä tullut ja kamala homma selvitellä eikä as.pal. saa ketään kiinni). Viimeksi tänään näitä täältä luin...

Kamalasti tekisi mieli tilata sieltä eräs tuote, mutta kun lukee noita neg. mielipiteitä niin pakko puntaroida hyödyt ja haitat..heh
 
Mie menetin Hobbarineitsyyden pari viikkoa sitten, tilasin Teeman lautasia, oli tosi halpoja. Maksoin tilatessa kokonaan, tuote tuli postissa, kaikki sujui hyvin. Jos et laskuihin sekaannu tai osamaksuihin, niin ei syytä huoleen. Ja kun tilaa vaan sen, mihin on varaa (= EI osamaksuja!)
 
Monen monta kertaa on tilattu, ja osamaksulla ainoastaan, eikä mitään valittamista ole koskaan ollut.
Olen hobbarin kanta-asiakas, ja erittäin tyytyväinen sellainen.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä