L
ljaif
Vieras
Uskaltaakoa sieltä tehdä "neitsyt tilausta" kun niin paljon kuulee kaikesta liikaa perityistä laskuista jne (siis vaikka laskun maksanut norm. ja vieläpä ajoissa niin silti niitä tullut ja kamala homma selvitellä eikä as.pal. saa ketään kiinni). Viimeksi tänään näitä täältä luin...
Kamalasti tekisi mieli tilata sieltä eräs tuote, mutta kun lukee noita neg. mielipiteitä niin pakko puntaroida hyödyt ja haitat..heh
Kamalasti tekisi mieli tilata sieltä eräs tuote, mutta kun lukee noita neg. mielipiteitä niin pakko puntaroida hyödyt ja haitat..heh