:D
menikö teillä kuinka kauan ennen kuin uskalsitte pieraista ukon läsnäollessa ja käydä paskalla?
no ei mulla mitään salattavaa ole..mutta en vaan kehtaa:/ pitää mennä aina mummulle paskalle ja kun käyn tupakalla niin pieraisenAlkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Joka pierua pidättää niin sillä on suurempaakin salailtavaa :saint:
Oletko muutoin ihan terve?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuuden vuoden aikana oon ehkä pieraissut 10 kertaa miehen läsnäollessa ja kakallakin käyn mieluiten silloin kun ketään ei ole kotona....
Eikö kaupunkilaisille sitte kerry kaasuja vatsaan? Taidan olla outo kaupunkilainen sitten, pitääkö mennä lääkäriin...Alkuperäinen kirjoittaja ko:mekin ollaan oltu 5 v yhdessä eikä koskaan piereskellä tai puhuta p***a-asioista. Mutta tottakai vessassa käydään. Mun mielestä piereskely on jotenkin junttia, maalaisten touhuja.
Alkuperäinen kirjoittaja ko:mekin ollaan oltu 5 v yhdessä eikä koskaan piereskellä tai puhuta p***a-asioista. Mutta tottakai vessassa käydään. Mun mielestä piereskely on jotenkin junttia, maalaisten touhuja.
minä myös tten niin että käyn kakalla kun ketään ei ole kotona.Alkuperäinen kirjoittaja pinkku:Oletko muutoin ihan terve?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuuden vuoden aikana oon ehkä pieraissut 10 kertaa miehen läsnäollessa ja kakallakin käyn mieluiten silloin kun ketään ei ole kotona....
no hyi..en mä ainakaan ihan toisen silmien eesä paskalla käy.:/Alkuperäinen kirjoittaja PöRHiKKi:aika nopsaa se alko..ehkä kuukaus, jos sitäkään. tosi vapautuneesti lähes alusta asti ollaan voitu toistemme seurassa pierrä ja paskoa ja röyhtäillä ja harvoin edes pistän tyyliin ovea kiinni ku menen jöötäämään. ja ukko usein samaan aikaan kakkosella ku mä oon suihkussa tms. luonnollista ja normaalia ja ja jne
Ei tietenkään kerry ja kakkakin haisee paljon paremmalle kuin maalaisilla, ihan ruusunnuppusille....Alkuperäinen kirjoittaja kiwi:Eikö kaupunkilaisille sitte kerry kaasuja vatsaan? Taidan olla outo kaupunkilainen sitten, pitääkö mennä lääkäriin...Alkuperäinen kirjoittaja ko:mekin ollaan oltu 5 v yhdessä eikä koskaan piereskellä tai puhuta p***a-asioista. Mutta tottakai vessassa käydään. Mun mielestä piereskely on jotenkin junttia, maalaisten touhuja.