uskallatteko pieraista:D

• Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti
kugv
saman yönä kun olin eka kerta yötä hänen luonaan-.:) ja tämän mies sanoi vasta jotain vuosi sitten :) itse nukuin sillon. nyt 6 vuotta jo yhdessä että ei ainakaan se ole karkottanut sitä :)

heh:)
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Joka pierua pidättää niin sillä on suurempaakin salailtavaa :saint:
no ei mulla mitään salattavaa ole..mutta en vaan kehtaa:/ pitää mennä aina mummulle paskalle:D ja kun käyn tupakalla niin pieraisen:)

En piereskele seurassa, kenenkään seurassa. Avoliitossa 18v ja en pierryt vieläkään. Jos pieree ja röyhtäilee vapautuneesti niin päästää ilmat todennäköisesti myös romanttisesta parisuhteesta! (Henkka Hyppösen kirjasta joka on juuri kesken)

j
Yhdessä 4 vuotta, eikä kumpikaan piereskele toisen läsnäollessa, tai istu paskalla kun toinen on vieressä. Kyse ei ole siitä etteikö uskaltaisi, vaan siitä että ulosteen haju kuuluu vessaan.

Sikamaista touhua, sanon mä, enkä ymmärrä olleskaan mutta kukin tyylillään :flower:

kiwi
mulla kesti joku reilu puol vuotta ennen kuin kehtasin pumpata menemättä vessaan. Luonnollinen asia mun mielestä, miksi sitä pitäisi peitellä. Tietenkään missää julkisilla paikoilla piereskele, enkä vieraiden seurassa. Mutta kyllä kotona pitää saada olla tosiaan niinkuin kotonaan. Eikä siitä tarvitse mitään numeroa tehdä, mies on ainakin sanonut että on hyvä vaan kun saa olla vapautuneesti kanssani.

ko
mekin ollaan oltu 5 v yhdessä eikä koskaan piereskellä tai puhuta p***a-asioista. Mutta tottakai vessassa käydään. Mun mielestä piereskely on jotenkin junttia, maalaisten touhuja.

Mulla ei ole tarvetta pierrä kenenkään läsnäollessa ja paskallakin käyn korkeintaan vauva/taapero mukana. Miksi mun pitäisi tehdä niitä mieheni läsnäollessa, miksi en saisi olla siveellinen ja tehdä ne omissa oloissani?

kiwi
Alkuperäinen kirjoittaja ko:
mekin ollaan oltu 5 v yhdessä eikä koskaan piereskellä tai puhuta p***a-asioista. Mutta tottakai vessassa käydään. Mun mielestä piereskely on jotenkin junttia, maalaisten touhuja.
Eikö kaupunkilaisille sitte kerry kaasuja vatsaan? Taidan olla outo kaupunkilainen sitten, pitääkö mennä lääkäriin...

aika nopsaa se alko..ehkä kuukaus, jos sitäkään. tosi vapautuneesti lähes alusta asti ollaan voitu toistemme seurassa pierrä ja paskoa ja röyhtäillä ja harvoin edes pistän tyyliin ovea kiinni ku menen jöötäämään. ja ukko usein samaan aikaan kakkosella ku mä oon suihkussa tms. luonnollista ja normaalia ja ja jne

Mä kyl voin puhua, jos vaikka vatta sekaisin yms., vaikka en toisen nenänedessä paskoisikaan.

.
Alkuperäinen kirjoittaja PöRHiKKi:
aika nopsaa se alko..ehkä kuukaus, jos sitäkään. tosi vapautuneesti lähes alusta asti ollaan voitu toistemme seurassa pierrä ja paskoa ja röyhtäillä ja harvoin edes pistän tyyliin ovea kiinni ku menen jöötäämään. ja ukko usein samaan aikaan kakkosella ku mä oon suihkussa tms. luonnollista ja normaalia ja ja jne
no hyi..en mä ainakaan ihan toisen silmien eesä paskalla käy.:/

noo
Alkuperäinen kirjoittaja kiwi:
Eikö kaupunkilaisille sitte kerry kaasuja vatsaan? Taidan olla outo kaupunkilainen sitten, pitääkö mennä lääkäriin...
Ei tietenkään kerry ja kakkakin haisee paljon paremmalle kuin maalaisilla, ihan ruusunnuppusille....

Yhteistyössä