uskallatteko pieraista:D

• Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti
uu
Kyllä siihen aika kauan taisi mennä. Nyt kyllä pystyn pieraisemaan miehen läsnäollessa, mutta harvoin sitä teen. Kakalla kun käyn, niin laitan hanan päälle, ettei molskahdukset kuulu vessan ulkopuolelle:D Yhdessä ollaan oltu 6 vuotta <3

vieraana aina
Kyllä mä voin ihan rauhassa kotona pieraista, jos on pieru tullakseen. On ihan luonnollinen asia. Ei kait sitä kuka tahallaan tee? Eihän sitä tarvitse ihan toisen naamalle turauttaa..... =)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja pinkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuuden vuoden aikana oon ehkä pieraissut 10 kertaa miehen läsnäollessa ja kakallakin käyn mieluiten silloin kun ketään ei ole kotona.... :)
Oletko muutoin ihan terve?
minä myös tten niin että käyn kakalla kun ketään ei ole kotona.

Miten toi voi olla? Pidätätkö koko viikonlopun jos kaikki on sillon kotona :eek:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Kuuden vuoden aikana oon ehkä pieraissut 10 kertaa miehen läsnäollessa ja kakallakin käyn mieluiten silloin kun ketään ei ole kotona.... :)

Miten toi voi olla? Pidätätkö koko viikonlopun jos kaikki on sillon kotona :eek:
Korostan sanaa MIELUITEN en panttaa jos kaikki kotona! Mutta tykkää rauhassa tehdä asiani niin ettei kukaan hakkaa oven takana :) Ei kai se niin kamala asia ole :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:

Korostan sanaa MIELUITEN en panttaa jos kaikki kotona! Mutta tykkää rauhassa tehdä asiani niin ettei kukaan hakkaa oven takana :) Ei kai se niin kamala asia ole :D

anlin
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
ekana aamuna =)
Peesi :D Tosin ihan vahingossa, mutta totesin siihen perään vain, että 'anteeksi naiselliset tapani'.
Myöhemmin mieheni kertoi että 'hurmasin' hänet sillä tavalla, eli osoitin etten ole mikään turha tiukkapipo ja siveyden sipuli :D

Kai sitä vois mutten koe tarpeelliseksi pierrä kenenkään läsnäollessa lapsia lukuunottamatta :D Omaa poikaani siteeraten on nääs olemassa lapsia ja sit on ihmisiä :LOL: Ihmisten kuullen pyrin olemaan päästelemättä kaasuja pihalle kun se ei ole korrektia.

vieras
Itse pesen usein hampaita vieressä kun mies istuu pöntöllä ja sama toisinpäin. Mies ei juuri piereskele mutta itse paljon enemmän päästän ja usein miehen peiton allakin, mistä hän ei niin tykkää...:) Kymmenen vuotta yhdessä...

Yhteistyössä