Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:No en uskaltaisi. Sen verran olen 4.5vuotiasta jättänyt, et koiran käytän ulkona viereisessä metsässä ja siihen menee mulla 2-5 minuuttia.Silloinkin laitan pojalle jonkin videon ja selitän missä käyn ja miten pitkään menee. Poika näkee halutessaan mut koko ajan ikkunasta ja minä näen myös metsästä meidän talon oven, et ei voi sinne mennä ketään/poistua poika ulos, ilman et näen sen. Mut tätäkin teen vain hätätapauksessa, jos koiralla hirvee hätä ja mies ei kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse olen tosin hoitanut 5 vuotiaana 5 vuotta nuorempaa .
Alkuperäinen kirjoittaja lämminsydän:kyllä on olleet 7v ja 5v yksin kotona pieniä aikoja..napanuorassa kun ei voi mennä loppuelämää,joten hiljalleen voi totutella ajatuksesta,että ihminen on joskus yksinkin..
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse olen tosin hoitanut 5 vuotiaana 5 vuotta nuorempaa .
Mitenköhän menee laskutoimitus ojalan laskuopin mukaan????
Ei ole 5 vuotias tarpeeksi vanha olemaan yksin 5 min pidempään. Ne kun ovat kekseliäitä tuossa iässä,ja saakutin nopeita.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Kyllä mä jätän 3-vuotiaan kun käyn tupakalla, luvan kyllä kysäsen pojalta :saint:
ja siis poltatkin
ja kyselet lapselta lupia
![]()
Tämä menee jo liian pitkälle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riippuu varmaan lapsesta kuinka pitkäksi aikaa voi jättää. Itse olen tosin hoitanut 5 vuotiaana 5 vuotta nuorempaa siskoani kun äiti oli navetassa...