Mun sisko on myös ollu =)Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Nooh mää voin aloittaa.
Tatta da daaa...............
Olen ollut Onnenpyöräkilpailussa :saint:
hei tää ei oo reiluu,heti heräs mielenkiinto että mitä karmeaa sä oot tehnytAlkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mulla on niin synkkäsalaisuus teinivuosilta, että jos mä sen täällä kerron, niin bannia napshtaa just heti. Mun lisäksi siitä tietää tässä maailmassa tasan 1 ihminen, ja molemmat meistä vie sen asian hautaan asti :/
Voin sanoa, että en usko kenenkäänn täällä tehneen vastaavaa... :|Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:hei tää ei oo reiluu,heti heräs mielenkiinto että mitä karmeaa sä oot tehnytAlkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mulla on niin synkkäsalaisuus teinivuosilta, että jos mä sen täällä kerron, niin bannia napshtaa just heti. Mun lisäksi siitä tietää tässä maailmassa tasan 1 ihminen, ja molemmat meistä vie sen asian hautaan asti :/
onks se jotain rikollista? :ashamed: en utele en suinkaanAlkuperäinen kirjoittaja Sisu:Voin sanoa, että en usko kenenkäänn täällä tehneen vastaavaa... :|Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:hei tää ei oo reiluu,heti heräs mielenkiinto että mitä karmeaa sä oot tehnytAlkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mulla on niin synkkäsalaisuus teinivuosilta, että jos mä sen täällä kerron, niin bannia napshtaa just heti. Mun lisäksi siitä tietää tässä maailmassa tasan 1 ihminen, ja molemmat meistä vie sen asian hautaan asti :/