Uskallatko tunnustaa itsestäsi jotain mitä muut ei ehkä voisi uskoa sinun tehneen?

• Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on niin synkkäsalaisuus teinivuosilta, että jos mä sen täällä kerron, niin bannia napshtaa just heti. Mun lisäksi siitä tietää tässä maailmassa tasan 1 ihminen, ja molemmat meistä vie sen asian hautaan asti :/

Lähdin kerran peruuttamaan autoa ja lämppärin piuha oli autossa kiinni.Meinas lähtee koko lämpötolppa työpaikan pihata mukaan ...Pistoke pikkasen autosta kärsi, mutta en ole vieläkään tunnustanut miehelle.Sanoin vaan, että nykäsin kerran liian lujaa ja sen takia se on tullut pikkasen "ulos".Olen pitänt itselläni tämän synkän salaisuuden, jonka nyt paljastin, koska pikkasen silloin hävetti.Onneksi ei kukaan koskaan sitä nähnyt.Tolppa onneksi on vielä paikoillaan :whistle:

Mun piti säilyttää tämä salaisuus ikuisesti.. mutta olen sen humalassa jo kaikille kertonut, niin sama se on täälläkin palastaa.
Olen pissannut aikoinaan mieheni vaatteille. Unissani tosin. Olin sohvalle tehnyt miehen vaatteista keon ja istunut pissalle siihen. Oppipa mies laittamaan vaatteensa kaappiin :whistle:

Onks sen oltava niin synkeä salaisuus?
Jos sellainen nolompi käy, niin voin paljastaa, että eksyin kerran Helsingissä niin pahasti että piti ihan soittaa poliisille ja kysyä ajo-ohjeita miten löydän pois keskustasta.
Siis mieleen ei tullut ollenkaan soittaa esim. taksia, poliisiinhan voi ottaa yhteyttä hätätilanteessa - ja mie koin olevani ihan tosi hädässä :whistle: :ashamed:

(Tosin mie luulen, että tää ei ollut niin yllättävää... tyypillinen kohellus vaan :xmas: )

perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mulla on niin synkkäsalaisuus teinivuosilta, että jos mä sen täällä kerron, niin bannia napshtaa just heti. Mun lisäksi siitä tietää tässä maailmassa tasan 1 ihminen, ja molemmat meistä vie sen asian hautaan asti :/
hei tää ei oo reiluu,heti heräs mielenkiinto että mitä karmeaa sä oot tehnyt :whistle:

Kaipa mäkin voin tunnustaa, että raskaudenkeskeytys on tehty. Eipä tiedä monikaan läheinen ja muutamille olis kyllä aika shokki jos sais tietää, olinhan nuorempana oikein abortin vastustaja...mutta niin vain tuli takki käännettyä olosuhteiden pakosta.

Tää on nolo, eikä kauheen paha...
Mutta ollessani au pairina muutaman kerran kun perheen vanhemmat oli illan poissa ja lapset jo nukkumassa, niin tutkin niiden kaappeja ja tavaroita.. Mutta joo, ei löytynyt mitään liian "arkaa".. Eikä kukaan siis tiedä, mutta jotenkin noloo silti.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
hei tää ei oo reiluu,heti heräs mielenkiinto että mitä karmeaa sä oot tehnyt :whistle:
Voin sanoa, että en usko kenenkäänn täällä tehneen vastaavaa... :|

perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
Voin sanoa, että en usko kenenkäänn täällä tehneen vastaavaa... :|
onks se jotain rikollista? :ashamed: en utele en suinkaan :whistle:

Yhteistyössä