Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mistä tälläisiä "miehiä" oikein edes löytyy? Siis ihan kuin ne ois jotenkin vähän vajaita, jos ne ei osaa mitään.
![]()
Kyllähän tämmöisiä ihmisiä löytyy, niin miehistä kuin naisista. Mutta sitä minä ihmettelen, että jos asia on onkelma niin miksi alkaa tekemään sellaisen kanssa lapsia
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Eiköhän oikea sana ole haluta, eikä pärjätä....
Alkuperäinen kirjoittaja hellu:Enemmän tämä isien pärjäämättömyys lasten kanssa johtuu mielestäni lasten äitien asenteesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mistä tälläisiä "miehiä" oikein edes löytyy? Siis ihan kuin ne ois jotenkin vähän vajaita, jos ne ei osaa mitään.
![]()
Kyllähän tämmöisiä ihmisiä löytyy, niin miehistä kuin naisista. Mutta sitä minä ihmettelen, että jos asia on onkelma niin miksi alkaa tekemään sellaisen kanssa lapsia
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:No voi ziisus, mistä hemmetistä sitä voi tietää miten se isä tai äiti hoitaa lapsia ennen kun niitä lapsia on?!! Oletko hivenen naivi...
Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd-:Alkuperäinen kirjoittaja haloo:No voi ziisus, mistä hemmetistä sitä voi tietää miten se isä tai äiti hoitaa lapsia ennen kun niitä lapsia on?!! Oletko hivenen naivi...
No ei voi 100% tietää. Mutta jotain osviittaa antaa se, että miten hän käyttäytyy lasten seurassa, minkä verran on kiinnostunut lasten asioista, miten hän ylipäätään käyttäytyy!
Kyllä mä olen aina tiennyt ettei kukaan mun ex ole tarpeeksi hyvä isä mun tuleville lapsille.
Jos mies sanoo mulle "haista vittu" tai vittusaatana sitä ja tätä niin kyllä mä tiedän, vaikea hänen on muuttaa puhetapaansa jos lapsia olisi, sillä mun linja on se ettei lasten kuullen kiroilla.
Alkuperäinen kirjoittaja hellu:Enemmän tämä isien pärjäämättömyys lasten kanssa johtuu mielestäni lasten äitien asenteesta.
Alkuperäinen kirjoittaja lily:Alkuperäinen kirjoittaja hellu:Enemmän tämä isien pärjäämättömyys lasten kanssa johtuu mielestäni lasten äitien asenteesta.
olen samaa mieltä että usein on näin. usein äiti hoitaa lasta alusta asti niin terhakkaasti ja "yksin", ettei anna (yleensä huomaamattaan) isän ja lapsen välille syntyä läheistä kiintymyssuhdetta. samalla isä vieraantuu lapsen hoitamisesta, eikä lopulta uskalla yrittääkään, kun äiti aina tekee kaiken, ja mukamas paljon paremmin kuin isä.