Uskallanko tehdä vielä lisää lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Suurperheen äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Suurperheen äiti"

Vieras
Minulla ja miehelläni on neljät nelospojat. Vanhimmat kaksoset ovat 8v, toiset ovat 5v, kolmannet 3v ja nuorimmat 1½-vuotiaat. Lisäksi meillä on 14v, 12v ja 10v tytöt. Uskallammeko me tehdä vielä lisää lapsia? Entä jos nyt tulee kolmoset?

[QUOTE="Suurperheen äiti";23607755]Minulla ja miehelläni on neljät nelospojat. Vanhimmat kaksoset ovat 8v, toiset ovat 5v, kolmannet 3v ja nuorimmat 1½-vuotiaat. Lisäksi meillä on 14v, 12v ja 10v tytöt. Uskallammeko me tehdä vielä lisää lapsia? Entä jos nyt tulee kolmoset?[/QUOTE]

Niin varmaan onkin...

Minulla on mieheni kanssa kymmenet kaksoset, kuudet kolmoset, kahdet neloset, yhdet viitoset, 15 adoptiolasta sekä mieheni 23 avioliiton ulkopuolella syntynyttä lasta sijoitettuna meidän perheeseemme asumaan, minä odotan nyt kuutosia ja lisäksi olemme mieheni kanssa molemmat vasta 18v eli ties kuinka monta lasta minulla ja miehelläni on sitten kun olemme molemmat 100 vuotta vanhoja!

Alkuperäinen kirjoittaja Vielä suuremman perheen äiti;23607790:
Minulla on mieheni kanssa kymmenet kaksoset, kuudet kolmoset, kahdet neloset, yhdet viitoset, 15 adoptiolasta sekä mieheni 23 avioliiton ulkopuolella syntynyttä lasta sijoitettuna meidän perheeseemme asumaan, minä odotan nyt kuutosia ja lisäksi olemme mieheni kanssa molemmat vasta 18v eli ties kuinka monta lasta minulla ja miehelläni on sitten kun olemme molemmat 100 vuotta vanhoja!

Kerrotko missä kohtaa piti nauraa ? Meni vähän ohi.

Yhteistyössä