pesulassa maksaisi 120e pesettäminen.
ja jos laitan hieno ohjelmalle niin eikai sille mitään käy?
mitäs mieltä olette?
ja jos laitan hieno ohjelmalle niin eikai sille mitään käy?
mitäs mieltä olette?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:millainen puku on? jos miehustassa on kovikkeita, niin kannattaa ne kiinnittää harsinpistoilla ennen pesua.
Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:kyseessä ei ole tavallinen puku vaan lähinnä juhlapuku. joka on sellaista satiinikangasta oleva.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Ei taida olla mikään helppo tapaus, jos pesula veloittaa 120e.... Nimittäin normaalisti hinnat ovat 15-20e per vaatekappale.
Jos sinulla ei ole merkitystä, pysyykö kuosissaan, niin pese itse. Jos sinulle on, niin viet pesulaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:lapussa on 40 asteen pesuohjelma, silitys 1pallolla kuivattava ilman aurinkoa,ei linkousta ja sitten dry clean
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:lapussa on 40 asteen pesuohjelma, silitys 1pallolla kuivattava ilman aurinkoa,ei linkousta ja sitten dry clean
Siis miten voi olla sekä kuivapesu (dry clean) JA 40 asteen pesuohjelma?
Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:lapussa on 40 asteen pesuohjelma, silitys 1pallolla kuivattava ilman aurinkoa,ei linkousta ja sitten dry clean
Siis miten voi olla sekä kuivapesu (dry clean) JA 40 asteen pesuohjelma?
teksti on suoraan lapusta. noin siinä on.
Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:Mä kerron teille 33min päästä kuin kävi
Kolttu on koneessa, hienopesulla 30astetta ei linkousta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:Mä kerron teille 33min päästä kuin kävi
Odotamme jännityksellä.=)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:Mä kerron teille 33min päästä kuin kävi
Odotamme jännityksellä.=)