uskallanko laittaa juhlapuvun omaan pesukoneeseen pesuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja no:
millainen puku on? jos miehustassa on kovikkeita, niin kannattaa ne kiinnittää harsinpistoilla ennen pesua.

satiinia, on muoviluut yläosassa. ja yksi kerros tylliä hameessa.

jos pesen hienopesulla ja ilman linkousta niin eikai se miksikään mee?

uskaltaa. laita hienopesu, 30astetta ja huuhteluainetta koneeseen. nurin käännettynä. jos on paljetteja, ne voi lähtä irtoileen, muuten kangas kestää kyllä

Ei taida olla mikään helppo tapaus, jos pesula veloittaa 120e.... Nimittäin normaalisti hinnat ovat 15-20e per vaatekappale.

Jos sinulla ei ole merkitystä, pysyykö kuosissaan, niin pese itse. Jos sinulle on, niin viet pesulaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Ei taida olla mikään helppo tapaus, jos pesula veloittaa 120e.... Nimittäin normaalisti hinnat ovat 15-20e per vaatekappale.

Jos sinulla ei ole merkitystä, pysyykö kuosissaan, niin pese itse. Jos sinulle on, niin viet pesulaan.

soitin just äsken pesulaan ja kysyin, meinasin pudota penkistä kun sanoi hinnan! en ole koskaan mitään siellä pesettänyt enkä kyllä pesetä jos on tuota hintaluokkaa!

no kyllä mä haluaisin että pysyy kuosissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:
lapussa on 40 asteen pesuohjelma, silitys 1pallolla kuivattava ilman aurinkoa,ei linkousta ja sitten dry clean

Siis miten voi olla sekä kuivapesu (dry clean) JA 40 asteen pesuohjelma?

teksti on suoraan lapusta. noin siinä on.

Outo. Mutta vielä oudompi tuo 120e, katsoin ihan randomilla netistä jonkun pesulan hintoja esim. http://www.cleanpesulapalvelut.fi/?pinc=4 tuolla morsisupuku alkaen 50e.

heei, eikös kaupasta saa semmosta kuivapesuainetta vieläkin joka nakataan kuivausrumpuun koltun kanssa ja tadaa, puhdasta tuli.

Mutta ite varmaan ostasin marseillesaippuaa ja pesisin käsin kotona koltun. koska kyllä satiini kestää vettä..

Yhteistyössä