Tätä on kyl pakko peesailla. Mäkin olen vienyt roskia. Ja ihan oon ollu pihalla esim pesemässä autoa, kun vauva nukkuu sisällä... Ei sitä lasta kokoajan tarvitse kytätä En mä nyt kuitenkaan ehkä kauppaan lähtis... Siellä on sit heti jo muita ihmisiä ja muista ihmisistä johtuvia mahdollisia viivästyksiä jne.Alkuperäinen kirjoittaja taiska:Mitä jos kotona sattuu liukastumaan ja lyömään päänsä? Kodit ovat paljon vaarallisempia paikkoja kuin kadut, jos mitataan sitä missä tapahtuu onnettomuuksia eniten.Alkuperäinen kirjoittaja täh?!:Et kai tosissasi kysy??! Mitä jos jäät vaikka auton alle tms. Ihan mitä vaan voi sattua vaikka normaalisti matka kestäisi vain vähän aikaa. Ei yks kääretorttu ole lasta tärkeämpi, jos et voi pientä ottaa mukaan!
Itse olen täysin hyvällä omallatunnolla vienyt esim. roskia ulos taloyhtiön roskikseen, roudannut kamaa kellariin ja sieltä pois jne. Kauppareissua en ole tehnyt koska meidän kulmilla ei ole noin lähellä kauppaa, enkä tiedä uskaltaisinko tehdä muutenkaan, se olisi vähän eri juttu kuin esim. roskien vieminen.
Kauheeta varsinkin jos mies kaahaa ja riski onnettomuuksiin on silloin suurempi. Mikä on sellanen lääkäri johon ei voi mennä lapsen kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Pitäkää mua sit surkeena äitinä mutta neljä kertaa kaikkiaan ollaan miehen kanssa jouduttu toimimaan niin että olen laittanut pojan päikkäreille ja odottanut että nukahtaa varmasti, sitten olen painunut saman tien ulos ja alkanut juosta kohti bussia. Samaan aikaan mies taas on ajanut tuhatta ja sataa töistä kohti kotia ehtiäkseen katsomaan poikaa kun mulla on pakollinen meno. Esim. lääkäri.
No ainakaan en psykoterapia-istuntoon ottaisi vauvaa mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Kauheeta varsinkin jos mies kaahaa ja riski onnettomuuksiin on silloin suurempi. Mikä on sellanen lääkäri johon ei voi mennä lapsen kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Pitäkää mua sit surkeena äitinä mutta neljä kertaa kaikkiaan ollaan miehen kanssa jouduttu toimimaan niin että olen laittanut pojan päikkäreille ja odottanut että nukahtaa varmasti, sitten olen painunut saman tien ulos ja alkanut juosta kohti bussia. Samaan aikaan mies taas on ajanut tuhatta ja sataa töistä kohti kotia ehtiäkseen katsomaan poikaa kun mulla on pakollinen meno. Esim. lääkäri.
Hei siis pliis jos kauppa on esim. viereisen kerrostalon kivijalassa niin miten se eroaa siitä jos vie roskia kerrostalon yhteiseen roskikseen? Voihan esim. roskis-pisteessä majailla hörhö - kuten tuttavani taloyhtiön roskavajassa oli - ja se saattaa pistää huumepiikillä käteen. JOs siis aletaan jossitella mitä kaikkea kauheeta voi sattua.Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:No et.
Postilaatikolla käynti tai roskien vienti on vielä ok (mikäli siis roskikset ja postilaatikot ovat ihan pihapiirissä ) Mutta kauemmaksi en kyllä uskaltais lähteä.
No minä taas voisin ottaa, lykkäisin sitten sen nukkuvan vauvan ovesta isälleen kun isä kaahaisi kodin sijaan sinne terapeutille, tai jättäisin vauvan valvotusti vaunuissaan nukkumaan vaikka vastaanottoihmisille josta isä sitten hakisi kun ehtisi paikan päälle.Alkuperäinen kirjoittaja terapiassa käyvä:No ainakaan en psykoterapia-istuntoon ottaisi vauvaa mukaan.
Niin, ja mä muistan lukeneeni monta juttua siitä miten koko perhe eli isä, äiti ja kaksi lasta ovat kuolleet liikenne-onnettomuudessa. Mutta silti meidän perhe matkustaa autolla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta mitä jos sinulle itsellesi sattuu matkalla jotain??
Olihan se yksikin tapaus kun perheen äiti ja isä olivat lähteneet matkalle ja mummu ja pappa oli tulossa lapsia hoitamaan ja lasten ei pitänyt olla kuin vähän aikaa yksin. Mummu ja pappa olivat joutuneet kolariin ja lapset löydettiin parin päivän päästä kotoa kuolleina. Tai jotenki noin se meni..
No minä taas voisin ottaa, lykkäisin sitten sen nukkuvan vauvan ovesta isälleen kun isä kaahaisi kodin sijaan sinne terapeutille, tai jättäisin vauvan valvotusti vaunuissaan nukkumaan vaikka vastaanottoihmisille josta isä sitten hakisi kun ehtisi paikan päälle.Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:No ainakaan en psykoterapia-istuntoon ottaisi vauvaa mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja terapiassa käyvä:Kauheeta varsinkin jos mies kaahaa ja riski onnettomuuksiin on silloin suurempi. Mikä on sellanen lääkäri johon ei voi mennä lapsen kanssa?
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Annette:Niin, ja mä muistan lukeneeni monta juttua siitä miten koko perhe eli isä, äiti ja kaksi lasta ovat kuolleet liikenne-onnettomuudessa. Mutta silti meidän perhe matkustaa autolla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta mitä jos sinulle itsellesi sattuu matkalla jotain??
Olihan se yksikin tapaus kun perheen äiti ja isä olivat lähteneet matkalle ja mummu ja pappa oli tulossa lapsia hoitamaan ja lasten ei pitänyt olla kuin vähän aikaa yksin. Mummu ja pappa olivat joutuneet kolariin ja lapset löydettiin parin päivän päästä kotoa kuolleina. Tai jotenki noin se meni..
Oi ei, ei saisi nauraa mutta mä pystyn kuvitteleen tuon tapahtuman sieluni silmin ja alkoi jostain syystä naurattaa koko juttu...Alkuperäinen kirjoittaja just joo:Joku tuossa kertoi peseneensä autoa kun lapsi nukkui. Mun isälle kävi niin, että pesi painepesurilla autoa ja se pesuri meni jotenkin epäkuntoon niin että sitä vettä alkoi suihkuta sen varsinaisen suihkupään ja letkun liitoskohdasta valtavalla paineella niin että isäni kaatui paineen seurauksena maahan.
Tuo on ihan urbaanilegenda, ei siis ole oikeasti tapahtunut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta mitä jos sinulle itsellesi sattuu matkalla jotain??
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Tuo on ihan urbaanilegenda, ei siis ole oikeasti tapahtunut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta mitä jos sinulle itsellesi sattuu matkalla jotain??
Mä itse en uskaltais jättää silleen lasta nukkumaan, etten olis näköyhteydessä kotiin, koska mä pelkään tulipaloa niin hysteerisesti.
Kuinka uskallat antaa neuvon että jätä vaan vauva yksin? Miksi ei voi ottaa mukaan?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kyllä uskallat jättää, nopsaan käyt kaupassa munat hakemassa ja sillä siisti. Tuskinpa sulla varttia kauempaa menee. Niitä vahinkoja kun voi sattua vaikka miten vieressä vahtaisit.