N
Ninttu83
Vieras
siis tarkotan ton takakannen aukasemista?
toi on tollanen tv/vhs sydeemi ja sinne o jääny kasetti sisää joka ei lähe millää pois, jos ois isompi toi reikä ni saisin sen veettyä pois mut hyvä jos sormi ees mahtuu...
eli siis uskallanko alkaa aukasemaan tota töllöä?voiko saada säköiskun vaikka ei ole johdot seinässä ja pääseekö sieltä kuin helposti käsix siihen kasettiin ja toimiikohan vhs osa vielä sen jälkeen?
toi on tollanen tv/vhs sydeemi ja sinne o jääny kasetti sisää joka ei lähe millää pois, jos ois isompi toi reikä ni saisin sen veettyä pois mut hyvä jos sormi ees mahtuu...
eli siis uskallanko alkaa aukasemaan tota töllöä?voiko saada säköiskun vaikka ei ole johdot seinässä ja pääseekö sieltä kuin helposti käsix siihen kasettiin ja toimiikohan vhs osa vielä sen jälkeen?