Uskallanko ajaa autoa Helsingin keskustassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ihan helppo siellä on ajaa kunhan ne pirun kadun viitat ois isommalla |O kartanlukijan pikkasen vaikee tihrustaa niitä ajoissa, ei paljon se kartta auta..

muuten ihan iisi biisi

Mä en siellä edelleenkään aja. Sekavaa ja kaistat menee välillä miten menee, sitte kun eksyy, sitä ei ihan vaan heitetä uukkaria seuraavassa risteyksessä. Itse koululle uskallaudun nykyisin ajaa, mutta senkin reitin aikanaan kävin katsomassa, etten eksy matkalla. :laugh:
Julkisilla suosittelen liikkumaan, ne ratikat ei oo kauheen kivoja, muutama läheltä piti tilanne sattunut mulle. :D
Auto siis parkkiin ja julkisilla liikkumaan. Toki, jos tunnet Helsinkiä hyvinkin, niin sitten autolla. Jos tarttet parkkipaikkaa, sitä on aika vaikea löytää, ellet halua maksaa niissä parkkihalleissa sitten. Mä hävitän niihinkin autoni. :D

Minä en tykkää ajaa, varsinkaan yrittää parkkeerata johonkin pieneen koloon kun muut autot odottaa malttamattomana takana sillä aikaa kun venkslaan jne. Yleensä jätän auton vähän kauemmas ja kuljen loppumatkan keskustaan ratikalla tai bussilla, varsinkin nyt rattaiden kanssa liikkuessa on tullut tehtyä niin.

Alkuperäinen kirjoittaja Sopraano:
En ymmärrä, mitä ihmiset pelkäävät Helsingissä ajamisessa?!? Jos osaa liikennesäännöt, niin sillon voi ajaa missä vaan. Ei muita autoja tarvii pelätä!

Juu ei autoja tarttekaan pelätä, mutta niitä aivottomia kuskeja siellä ratin takana...

Yhteistyössä