Pakko puuttua tähän yleistykseen :wave: tiedän että näitäkin hoitajia riittää jotka tekevät tätä työtä vain siksi että muuta ei ole tarjolla mutta tuntuu pahalta kun tästäkin ketjusta moni töitä aloittava äiti on saanut huonon kuvan perhepäivähoitajista
itse toimin PPH:na ja tunnen ettei tätä työtä arvosteta ja varmasti osa syynä ovat nämä "huonot" hoitajat joita sattuu olemaan...
Itse asun maalla eikä meillä ole mahdollisuuttakaan mennä leikkipuistoon,joskus se harmittaa kun en nää muita hoitajia ollenkaan enkä voi heiltä esim.kysyä mielipidettä jostain asiasta mikä mieltä kaivertaa,olemassa on myös ohjaaja mutta se ei ole sama asia kuin samaa työtä tekevä...
Jokainen työssä käyvä ihminen varmasti keskustelee työ asioista muitten työntekijöiden kanssa??
Minä ulkoilen lasten kanssa kaksi kertaa päivässä,jos sää sallii,muuten tehdään sisällä jotain kivaa.
Askarteluista myös sen verran,niinkuin joku jo tuolla kirjoittikin että me emme saa erillistä askartelu rahaa,mikä mielestäni pitäisi olla oikeus koska onhan päiväkodeissakin ilmainen materiaali,mutta meidän pitää kustantaa nämä materiaalit itse,mutta tässäkin asiassa pitää olla kekseliäs niinkuin itse olen oppinut olemaan
Toivottavasti nämä töihin paluuta miettivät äidit ei nyt ihan säikähtäneet tätä ketjua vaan uskaltavat palata töihin jos sitä haluavat koska meihin perhepäivähoitajiinkin mahtuu paljon hyviä hoitajia mukaan B)