usean lapsen synnyttäneet!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aippa3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aippa3

Jäsen
28.06.2005
196
0
16
Olen melko lyhyen ajan sisään saanut kolme lasta. Viimeisen synnytyksen jälkeen tuntunut et lantiopohjan lihakset tosi huonossa kunnossa. synnytys ja ponnistusvaihe olivat rankat ja ponnistusvaihe kesti melko ptkään. tuntuu et olis oikein kunnolla venytetty niitä lihaksia.
jos vielä tuun raskaaksi, niin kuinka tärkeää, et saisin lantiopohjan lihakset kuntoon ennen sitä. ja palautuvatko lihakset jonkin verran myös itsestään? se sata liikettä päivässä tuntuu aika kovalta määrältä. aina ei muista jumpata yhtään.

onko muilla kokemuksia?? :flower:

joo mulla kaksi lasta synnyttäneenä kans lantionpohjan lihakset heikossa kunnossa...ärsyttää kun pissiäkin tahtoo karkailla. ja yhden lapsen ainakin vielä haluaisin, mutta uskaltaako kun nyt jo nuo lihakset niin huonot...voiko niitä treenaamalla saada kuntoon enää vai pitääkö ihan lääkäriin mennä?

ei muuta kun instruun ostamaan lantionpohjan jumppakuulia.
niillä moni on saanut hyvän avun ja tulee harjoittaneeksi oikeita lihaksia.

ja niitä jumppaliikkeita voi alkaa tehdöä vaikka joka mainoskatkolla tai muuten säännöllisesti toistuvina aikoina pitkin päivää. esim aina kun menee keittiöön. tai aina kun puhelin soi tai aina kun vauva alkaa itkeä.. ei niitä sataa tarvi kerralla tehdä. kymmenen sillointällöin päivän mittaan. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2005 klo 17:07 harmaana kirjoitti:
ei muuta kun instruun ostamaan lantionpohjan jumppakuulia.
:wave: PIKKU VINKKI :wave: ..Jos siis on vaan yhtään kiinnostunut säästämään selvää rahaa.. Seksikaupoista saat luultavasti jopa puolet halvemmalla kuulat kuin instrusta..yksi hyvä hankinta paikka (jos löytyy lähistöltä,voi myös tilata netin kautta..) "sincity" asiantuntevaa henkilökuntaa,erilaisia kuulia ja aina mukaan jumppaohjeet,sieltä minä ainakin omani hain..

Minä treenaan silittäessäni: aina kun vaate on työn alla niin puristan... Samoin kun lajittelen likapyykkiä tai ripustan puhtaita kuivumaan... Ihan ilman kuulia toimii, ainakin aluksi jos tosissaan on huonossa kunnossa. Ja tulee nopsaan se sata täyteen kun tuota askaretta riittää :)

Itsekkin olen hankkimassa kuulia, mutta kallistun kyllä instrun puoleen koska lääkärit eivät suosittele ostamaan näitä seksikauppojen kuulia. Ihan hyviä varmaan osa niistäkin, mutta jotenkin huonoja myös joukossa.

Yhteistyössä