Usean lapsen äidit sotanorsuja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Battimanni

Aktiivinen jäsen
14.08.2009
3 594
0
36
Kävin tänään hoitamassa yksiä juttuja.Siinä tuli lapsista kirjausta ja se ei meinanut mitenkään uskoa että minulla on niin monta lasta koska olen sen mielestä"kaponen".
Sitten kuului "aina katonut kun usean lapsen äidit on hirveitä sotanorsuja"

Jos minä olisin ollut lihava olisiko se laukonut mulle päin naamaa sotanorsu kommenttinsa
:snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Kävin tänään hoitamassa yksiä juttuja.Siinä tuli lapsista kirjausta ja se ei meinanut mitenkään uskoa että minulla on niin monta lasta koska olen sen mielestä"kaponen".
Sitten kuului "aina katonut kun usean lapsen äidit on hirveitä sotanorsuja"

Jos minä olisin ollut lihava olisiko se laukonut mulle päin naamaa sotanorsu kommenttinsa
:snotty:

Oon törmännyt ihan samaan...
:|
Jopa kaverit on joskus sitä kovaan ääneen kailottaneet, ne joille on jäänyt synnytyksestä kiloja.
Että miten voi olla ettei sulla ole.
En mä taas tajua miten pitäis olla iso ja "jäädä kiloja" .

Kyllä se tuntuu ihmettelyä herättävän. Itselläni on seitsemän lasta ja olen normaalivartaloinen. Lisäksi näytän kuulemma paljon nuoremalta mitä olen. Vanhin lapsista on 17v. ja nuorin täyttää kohta 2.v :D
Kaupan kassalla mulle sanotaan moi, eikä koskaan Hei tai päivää, niinkuin vanhemmille. Monet ovat ihmettelleet nuoruuteni salaisuutta, mutta sanon aina, kun on monta lasta, niin ei ehdi pysähtyä päivän aikana ja siksi kai pysyykin aika hoikkana. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tottahan se on:
Harvoin näkee kahden tai ainakaan kolmen lapsen hoikkia äitejä ja kyllä siitä aina saa itsekin kuulla. Nimim. paino alkaa yhä vitosella

Ihmisiä jotka saavat yhden lapsen paisuu yli äyräidensä..
tuohan on täysin yksilöllistä KOSKA on olemassa ihmisiä jotka eivät saa yhtään lasta ja silti paisuvat ovat ne sitten miehiä tai naisia.
aika järjetöntä elää kuvitelmassa missä kaikki on automaattisesti lihavia.
ja muutenkin tuollaiset kommentit voisi pitää omana tietonaan :|

:/ Mä olen kanssa vierailta saanut äimistelyjä, kun ovat kuulleet että mulla kolme lasta. Muksut pitää nuorena ja kun niiden perässä rientää ja kahvi vaan maistuu, niin minkäs teet.

Yhteistyössä