Useamman lapsen äidit! Raskausoireista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paukkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paukkis

Vieras
Odotan kolmatta lastani ja olen vähän huolissani kun ei vieläkään rv 8 ole tullut pahoinvointia, ja muutenkin tämä raskaus on melkein oireeton!! Aiemmissa on raju pahoinvointi alkanut jo rv 5 joten väkisin miettii, että nyt on jotain pielessä :( eli miten teillä joilla monta raskautta, onko olleet erilaisia oireiltaan ja mikä ollut lopputulos?

Mulla on nyt kolmas tulossa rv17+jotain, vasta nyt on alkanut satunnaisesti kuvottaa. Välillä melkein unohtaa, että oon raskaana, kun ei tunnu missään. Kahen ekan kohdalla voin pahoin oikeestaan koko raskauden ajan, alussa pahimmin.
Lopputuloksesta en nyt oikeen vielä pysty sanomaan, mutta ainakin ultrassa oli kaikki hienosti ja neuvolakäynneillä on sykkeet hyvin kuulunut. Ja ollut kaikki muutenkin hyvin.

3 lasta ja minulla ei yhdestäkään raskaudesta ollut pahoinvointia. ainoat raskausoireet olleet rintojen arkuus ja kuukautisten pois jääminen. minulle oireet tulleet vasta rv 27-> peräpukamat, närästys jne.

Mulla on kolme lasta ja aina sitä vähemmän ollut pahoinvointia mitä enemmän raskauksia takana. Neuvolasta sanoivat, että ne oireet on helpompia koska kropalla muistissa vanhastaan se raskaushormoni eikä siksi oirehdi niin pahoin. Mulla siis lyhyet välit odotuksissa.

Älä murehdi!

Mulla ekasta raskaudesta alkoi pahoinvointi jo rv 4+, siis 24/7 kestävää, myös öisin pahoinvointia, taukoamatta, oksentelin päivittäin.

Tokassa raskaudessa ei tullu kertaakaan minkäänlaista pahoinvointia, ei yhtään mitään. Ekat 20 viikkoa meni niin, että en edes muistanut olevani raskaana. Ja hyvin meni raskaus ja tuossa tuo lapsi nyt on, 1,5vuotias

Mulla oli pahoinvointia ainoastaan ensimmäisessä raskaudessa en tosin muista viikkoja. Muuten odotusajat olleet kaikki helppoja ilman mitään vaivoja.

Onnellista odotusta!

Yhteistyössä