urputusta...turhastako???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
siis enhän mä haluis hänen korvauksiaan vaan että mulla olis välillä mahdollissu tulla autolla.

ja kun mulle ei oo ollut. koska hän on mennyt sinne jo edeltä. eikä makseta kuin yhestä autosta.

Missä firmassa laskevat sillä tavalla, että ensin paikalle saapunut saa korvauksen?

Mihin työnantajasi perustaa tuon väitteen, että vain yksi työntekijä saa kilometrikorvaukset? Kyllä se kilometrikorvaus kuuluu molemmille, vaikka aamulla koulutukseen lähtiessään kaksi työntekijää nousisi ylös samasta sängystä, mutta lähtisi omilla autoillaan liikenteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mihin työnantajasi perustaa tuon väitteen, että vain yksi työntekijä saa kilometrikorvaukset? Kyllä se kilometrikorvaus kuuluu molemmille, vaikka aamulla koulutukseen lähtiessään kaksi työntekijää nousisi ylös samasta sängystä, mutta lähtisi omilla autoillaan liikenteeseen.

mä en tiedä.. meille sanottiin heti että samalla autolla tai sitten molemmat linkalla.

ja kyllä mulle sopi etä mennään naisen kyydillä koska hän on ajellut enemmän suomea läpi..
mutta sitten alkoi noi sukulaisvierailut.

joo kyllä mä vähän yritin laittaa vastaan..mutta ei luovuttanut.

tähän tulevaan matkaan en voi vaikuttaa muulla kuin että meen takaskin linkalla.

ja tulevaisuudessa omalla autolla.

Yhteistyössä