urputusta...turhastako???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
mua niin ottaa päähän.
aloitin työt tuossa 3 viikoa siiten. samaan aikaan aloitti toinen nainen myös.
meilä on ollut nyt koulutusta.
olaan joudutu menemään pari kertaa 50km päähän ja vielä mennään kerran.

ensin mentiin hänen autolla.
sitten seuraavalla kerralla hän meni jo päivää ennen sinne koska siellä asuu hänen lapsensa ja lapsenlapsensa.
minä jouduin pummaamaan kyydin kaverilta joka meni sinne päin.
tultiin takaisin tämän naisen kyydillä.

tämä nainen siis sai kilometrikorvaukset matkoista. minä en mitään. 1li hän sai noin 220e per reissu.

ja ensimmäisellä reissulla hän pysäsi kahvittelemaan lapsensa luo kun tultiin kotiin päin.

no nyt sanoin etä haluan että mennään välillä minun kyydillä sinne. hän sanoi että hän menee autolla. menee serkkunsa luokse jo päivää ennen.

ja taas minä menetän kilometrikorvaukset koska vain yhdelle maksetaan.
kyllä minulle linja.auto korvataan.

mutta minusta on väärin tämä että hän saa aina ne karvaukset ja kun ne tosiaan on noin isot vielä. 44 senttiä kilometri.

ja eniten minua sieppasi se kun sanoi minulle että sitten kun tullaan sieltä kotiin päin niin pysätään sitten hänen lapsen luo. ollaan korkeintaan tunti. muutenkin pitkä päivä. mä en kaipaisi enään jäädä mihinkään.

ei kuulemma viitsi oman kaverinsa kanssa sinne sunnuntaina mennä kun menee niin myöhään sitten..mutta kyllä minun aikaani kuluttaa.

mua niiin ärsyttää. mutta en viitsi rumasti sanoa koska joudun häntä katselemaan myös tulevaisuudessa.

hän saa siis 2 omasa reissustaan myös korvaukset. sen että meni perheensä kanssa silloin kerran sinne lapsensa luo ja tuli sieltä ja nyt taas menee kaverinsa kanssa ja saa siitä..

:headwall:

minä lasken tuon kyllä ihan eri tavalla.
100 km* 44 senttiä tekee 44 euroa.

ei kai noilla rikastumaan pääse.
Harmi, että on niin röyhkeä että tekee kuten haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä lasken tuon kyllä ihan eri tavalla.
100 km* 44 senttiä tekee 44 euroa.

ei kai noilla rikastumaan pääse.
Harmi, että on niin röyhkeä että tekee kuten haluaa.

Sanoisin pomolle tuosta, että meni sinne lapsensa luokse päivää ennen. että kilometrikorvaukset kuuluisivat sinulle.

pomo tietää miten mennyt.

sano mulle että kyllä matkoja tulee vielä etten kokisi tilannetta epäreiluksi.

mua vaan niin sieppas kun kysyin suostuisiko tämä nainen jakamaan tän viimeisen korvauksen jos tulisin kaverin kyydillä. että saisin hälle annettua bensarahaa kun jo kerran tulin kyydillä.
ei kuulemma kun sitten se on häneltä pois.

hei se on netonnut meen noista matkoista jo 440e

on niiiin itsekäs..
eikä mitään kysy että sopisko jos pysätään. sano vaan että me mennään sitten mun lapsen luo kahville

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:

No ei kai sen autokaan ihan ilmaiseksi kulje...
Että ei se ihan noin paljoa ole netonnut.

Sano sille suoraan, että säkin haluat niitä korvauksia.

Mun mielestä esimiehen kuuluisi puuttua asiaan tai edes jakaa korvaukset teidän kesken,eihän tuollainen ole mistään kotoisin. :/

mä sanoin hälle että aion mennä autolla mutta hän sano että hän menee myös- ja jos molemmat mennään ei kumpikaan saa korvausta.

en jaksnaut tapella kun mies oli just kipeä ja ei tiedetty mikä on niin en mä jaksanut tohon keskittyä. ja on niiin kurja riidellä.

mutta mua vaan sieppaa tuollainen käytös niiin paljon.

mä ymmärrän että joo eka lapsenlapsi on siellä mutta ei se silti sais mennä aina mun kustannuksella.

Alkuperäinen kirjoittaja nedra:

Mun mielestä esimiehen kuuluisi puuttua asiaan tai edes jakaa korvaukset teidän kesken,eihän tuollainen ole mistään kotoisin. :/

joo.. ei musta oikein osaa se esimies olla kun toi työntekijä vanhempi.. esimies siis nuori.

mä sanoin hälle että aion mennä autolla mutta hän sano että hän menee myös- ja jos molemmat mennään ei kumpikaan saa korvausta.

Jos sinä menet nyt viimeisellä kerralla omalla autolla,niin onko sama juttu,että kumpikaan ei saa korvausta?Minä menisin kyllä omalla,jos ei yhteiskyyti onnistuisi,sanokoon toinen mitä vaan.

No ei kai sen autokaan ihan ilmaiseksi kulje...
Että ei se ihan noin paljoa ole netonnut.

Sano sille suoraan, että säkin haluat niitä korvauksia.

joo totta mutta siis eihän sitä dieseliä paljon ime ja ei paljoa autoa kuluta. kyllä mä mielelläni tankkaisin meen auton ihan bensalla jos saisin noi kulut.

ja tosiaan se että lähtee sukuloimaan päivän päätteeksi.eikä mene kotiin päin.

Jos sinä menet nyt viimeisellä kerralla omalla autolla,niin onko sama juttu,että kumpikaan ei saa korvausta?Minä menisin kyllä omalla,jos ei yhteiskyyti onnistuisi,sanokoon toinen mitä vaan.

mä lupasin jo tulla linkalla kun oli toi mies kipeä ja tää nainen sano että menee autolla. en jaksanut siinä vaiheessa alkaa vänkää

ja meille sanottu että vain yhdestä autosta saa korvauksen.

enkä mä haluis riitaa.

mutta hyvä että muutkin ootte sitä meiltä että on väärin.

siis oikein ahdistaa mua tää tilanne

joo.. ei musta oikein osaa se esimies olla kun toi työntekijä vanhempi.. esimies siis nuori.

just. röyhkeät tekevät kuin itse haluavat. Tosi paska tilanne etkä turhasta urputa. Onhan tuo todella röyhkeää ottaa rahat ja mennä päivää ennen koulutusta sinne omalle lapselle. Olisit mennyt mukaan piruuttasi passattavaksi! Hyi olkoon mikä röyhkimys! Ei tuo voi olla oikein. Ja inhottaa tuollaiset matelijapomot.

just. röyhkeät tekevät kuin itse haluavat. Tosi paska tilanne etkä turhasta urputa. Onhan tuo todella röyhkeää ottaa rahat ja mennä päivää ennen koulutusta sinne omalle lapselle. Olisit mennyt mukaan piruuttasi passattavaksi! Hyi olkoon mikä röyhkimys! Ei tuo voi olla oikein. Ja inhottaa tuollaiset matelijapomot.

joo. on kyllä mustakin niin röyhkeä ja itsekäs.

pomo on mukava.muta ei osaa puuttua tälläiseen ja olla kova vanhemmalle

joo. on kyllä mustakin niin röyhkeä ja itsekäs.

pomo on mukava.muta ei osaa puuttua tälläiseen ja olla kova vanhemmalle

No voi paska. Mitenhän sen saisi kuriin. Jotenkinhan se pitäisi ruotuun saada, että ei ihan tee kuin haluaa jos pomo ei uskalla sanoa mitän vaan antaa toisen tehdä oman pään mukaan.

Pitäisikö pomolta vain vaatia lujasti, että haluat puolet rahoista? Että haluat hänen laittavan sille akalle hanttiin.

mua vaan niin sieppas kun kysyin suostuisiko tämä nainen jakamaan tän viimeisen korvauksen jos tulisin kaverin kyydillä. että saisin hälle annettua bensarahaa kun jo kerran tulin kyydillä.

on niiiin itsekäs..
eikä mitään kysy että sopisko jos pysätään. sano vaan että me mennään sitten mun lapsen luo kahville

HALOO! nE ON KULUKORVAUKSIA!
Autolla ajaminen maksaa , auton pitäminen maksaa. Huollot maksaa, öljyä ym aineita kuluu ihan avain ajaessa.
Toisekseen kaverisi saa korotettua km-korvausta, jos kyytiläinen mukana.
Mikset kulje julkisilla tai omalla autolla.

Mutta tiedätkö,jos et nyt pistä hanttiin,niin ensi kerralla tilanne on melko varmasti ihan sama.Ja sunhan ei tarvitse riidellä,vaan asiallisesti ilmoittaa,että tämä ei käy,haluat järjestää asian toisella tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Autolla ajaminen maksaa , auton pitäminen maksaa. Huollot maksaa, öljyä ym aineita kuluu ihan avain ajaessa.

Kuluttaahan se ap:nkin auto samalla tavalla ja jos toinen vielä yhdistää sen sukuilaisvierailuun tehden ap:n kyydissä pääsyn mahdottomaksi,niin ei se ihan reilu tilanne ole!

mutta enhän mä voi vaatia mitään rahaa kun hänen autollaan menty ekanakin päivänä.

toisena päivänä hänen autolla takaisin.

ja eihän se varmaan voi tohon mitään sanoa että suoraan kotiin. kai mun vaan pakko pitkän päivän lisäksi istuskella hänen sukulaisissaan.

mä en taida voida tehdä mitään.

ajattelin että menisin linkalla kotiinkin päin sieltä ensi keralla kun en jaksais mennä sinne sukulaisille. mä haluan kotiin että ehin nähdä lapset ennen nukkumaan menoa.

mutta sitten ajattelen että suuttuu mulle.ja joudutaan olemaan samassa huoneessa töissä eli en halua mitään kauheeta jännitystä väliin :/

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

on niiiin itsekäs..

mä kulkisin omalla kun firma ei maksa kun yhestä autosta ja tää uhkas että jos meen omala autolla. hän menee myös omallaan ja ei saada sitten kumpikaan

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä