Urpoileva helmi!

  • Viestiketjun aloittaja viveka
  • Ensimmäinen viesti
tungen samaan ketjuun
Alkuperäinen kirjoittaja naapuri:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
mä haluisin sen saman mun vihkisormukseksi, mutta pitäis pienentää sitä ja en raaskisi. rahasta ei oo kiinni vaan jotenkin olis tyhmää pilkkoa mummun sormusta.. :/ tarttee ettiä kai samanlainen :LOL:
Jos se ei ole kovin paljon iso, niin ei sitä pilkota, puristetaan vaan kokoon. Eli paino pysyy samana, ympärysmitta pienenee, mutta sormus ehkä hieman levenee. Pitää olla oikein tosi paljon isompi, että otetaan ihan palasia pois!
 
viveka
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
jäin katteleen triopseja youtubeen.. :ashamed: sorry
kolme alle kouluikäistä ja kolme on koulussa joista kaks on murkkua :D
No jopas on salaista.
Itse kerroin iät, vaikka olisin voinut sanoa, että 3 alle kouluikäistä ja yksi koulussa, ei vielä murkku.
No, ihan sama. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja viveka:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
jäin katteleen triopseja youtubeen.. :ashamed: sorry
kolme alle kouluikäistä ja kolme on koulussa joista kaks on murkkua :D
No jopas on salaista.
Itse kerroin iät, vaikka olisin voinut sanoa, että 3 alle kouluikäistä ja yksi koulussa, ei vielä murkku.
No, ihan sama. :D
no kaivele joitain urpon vanhoja ketjuja, kait se niistä selviää minkä ikäset ipanat urpolla on. ja sen jäläkeen: do the math :whistle: :D
 
viveka
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja viveka:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
jäin katteleen triopseja youtubeen.. :ashamed: sorry
kolme alle kouluikäistä ja kolme on koulussa joista kaks on murkkua :D
No jopas on salaista.
Itse kerroin iät, vaikka olisin voinut sanoa, että 3 alle kouluikäistä ja yksi koulussa, ei vielä murkku.
No, ihan sama. :D
no kaivele joitain urpon vanhoja ketjuja, kait se niistä selviää minkä ikäset ipanat urpolla on. ja sen jäläkeen: do the math :whistle: :D
Sä oot kans joka ketjussa puolustelemassa helmiä. Ja väität silti vastaavas asiallisesti...
Jos olisin noi iät jossain nähnyt, niin en kai niitä kyselisi. Ja kun helmi kerran oli paikalla, niin miksi se sua häiritsee, jos kysyn?
Pysy pois, kun sulta ei ole mitään kysytty. Ja kaivele ihan keskenäs.
Mitä sulla on sitä vastaan, että joku kysyy helmiltä jotain?

Kiitos helmi kun vastasit!
Noi nuorimmat on ilm. sun ja vanhemmat Urpon? Aiottekos yhteisiä hankkia? :)


 
viveka
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
[

no kaivele joitain urpon vanhoja ketjuja, kait se niistä selviää minkä ikäset ipanat urpolla on. ja sen jäläkeen: do the math :whistle: :D
Sitä paitsi kysyin helmiltä, en urpolta!
Älä sekaannu asioihin, jotka ei suhun liity millään tavalla.

 
Alkuperäinen kirjoittaja viveka:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja viveka:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
jäin katteleen triopseja youtubeen.. :ashamed: sorry
kolme alle kouluikäistä ja kolme on koulussa joista kaks on murkkua :D
No jopas on salaista.
Itse kerroin iät, vaikka olisin voinut sanoa, että 3 alle kouluikäistä ja yksi koulussa, ei vielä murkku.
No, ihan sama. :D
no kaivele joitain urpon vanhoja ketjuja, kait se niistä selviää minkä ikäset ipanat urpolla on. ja sen jäläkeen: do the math :whistle: :D
Sä oot kans joka ketjussa puolustelemassa helmiä. Ja väität silti vastaavas asiallisesti...
Jos olisin noi iät jossain nähnyt, niin en kai niitä kyselisi. Ja kun helmi kerran oli paikalla, niin miksi se sua häiritsee, jos kysyn?
Pysy pois, kun sulta ei ole mitään kysytty. Ja kaivele ihan keskenäs.
Mitä sulla on sitä vastaan, että joku kysyy helmiltä jotain?

Kiitos helmi kun vastasit!
Noi nuorimmat on ilm. sun ja vanhemmat Urpon? Aiottekos yhteisiä hankkia? :)
pienet on mun ja isommat urpon, yhteisiä "lapsia"on pari kalaa ja tuliliskoa, muita ei ainakaan vielä suunnitelmissa.
menee aika ihan kivasti tuon laumankin kanssa. :D
 
viveka
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
[

pienet on mun ja isommat urpon, yhteisiä "lapsia"on pari kalaa ja tuliliskoa, muita ei ainakaan vielä suunnitelmissa.
menee aika ihan kivasti tuon laumankin kanssa. :D

Niin ja yhteisiähän niistä toisenkin omista tavallaan tulee, kun saman katon alla asutaan. Taitais olla mahdotonta jakaa sun ja mun lapsiin, varsinkin noita pienempiä, jotka tarvii aikuista vielä paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja viveka:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
[

pienet on mun ja isommat urpon, yhteisiä "lapsia"on pari kalaa ja tuliliskoa, muita ei ainakaan vielä suunnitelmissa.
menee aika ihan kivasti tuon laumankin kanssa. :D

Niin ja yhteisiähän niistä toisenkin omista tavallaan tulee, kun saman katon alla asutaan. Taitais olla mahdotonta jakaa sun ja mun lapsiin, varsinkin noita pienempiä, jotka tarvii aikuista vielä paljon.
kyllä noi kaikki samalla viivalla menee =) ehkä joissain asioissa kolmee pienintä tulee eniten lellittyä :whistle:
 

Yhteistyössä