Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:annabell on suo noin 4 vuotta vanhempi!
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:juu olen 22 ja lapset 2v7kk ja 8kk![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:juu olen 22 ja lapset 2v7kk ja 8kk![]()
![]()
Ok, olisi kiva joskus tavata turussa =) Niin, että ottaisit lapsetkin mukaan, olen aika lapsirakas![]()
Niin mäkin ajatelin ,kyllä on tosi kivaAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:juu olen 22 ja lapset 2v7kk ja 8kk![]()
![]()
Ok, olisi kiva joskus tavata turussa =) Niin, että ottaisit lapsetkin mukaan, olen aika lapsirakas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:juu olen 22 ja lapset 2v7kk ja 8kk![]()
![]()
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:juu olen 22 ja lapset 2v7kk ja 8kk![]()
![]()
:headwall:
??
missä sä tytsi olet?Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Niin mäkin ajatelin ,kyllä on tosi kivaAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:juu olen 22 ja lapset 2v7kk ja 8kk![]()
![]()
mä olen muuten huomenna menossa kaupungille
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Huomenna en ainakaan ehdi, joku toinen päivä =)