Urheilemisessa on yksi huono puoli...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leppis¨
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leppis¨

Vieras
...nimittäin se, että joutuu syödä paljon tavallista enemmän.

Kävin tänään reilun tunnin juoksulenkillä ja kohta oon vetäny iltapalaksi pussillisen leipää ja ison satsin mysliä. Vieläkin vähän hiukoo.

Normisti iltapalaksi riittää yksi leipä ja päälle bansku.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja dy:
Miten lenkilläkäynti on urheilua ?
Urheilua on-. jalkapallo, tennis, mäkihyppy, keihäänheitto, kuulantyöntö jne

No mä luulen, että suakin hengästyttäis mun kanssa lenkillä. ;)

No vaikka kuolisin sun kanssa lenkillä, ei se ole urheilua.
Lenkkeily (jopa sinun kanssasi) on liikuntaa, eihän lenkkeilyyn mitään kilpailua liity,kuten urheiluun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja dy:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja dy:
Miten lenkilläkäynti on urheilua ?
Urheilua on-. jalkapallo, tennis, mäkihyppy, keihäänheitto, kuulantyöntö jne

No mä luulen, että suakin hengästyttäis mun kanssa lenkillä. ;)

No vaikka kuolisin sun kanssa lenkillä, ei se ole urheilua.
Lenkkeily (jopa sinun kanssasi) on liikuntaa, eihän lenkkeilyyn mitään kilpailua liity,kuten urheiluun.

Ai, tässä oli tällainen semanttinen ero. Liikunta ja urheilu ovat minulle yksi ja sama asia. Sitä paitsi olen juossut kilpaa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja dy:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja dy:
Miten lenkilläkäynti on urheilua ?
Urheilua on-. jalkapallo, tennis, mäkihyppy, keihäänheitto, kuulantyöntö jne

No mä luulen, että suakin hengästyttäis mun kanssa lenkillä. ;)

No vaikka kuolisin sun kanssa lenkillä, ei se ole urheilua.
Lenkkeily (jopa sinun kanssasi) on liikuntaa, eihän lenkkeilyyn mitään kilpailua liity,kuten urheiluun.

Taas näitä, joilla on järki ollut tosi kaukana kun sitä taottu! Älä ap välitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin just:
Protskua urheilun jälkeen, niin nälkä lähtee :) Ei mitään leipämössöjä.

Aivan turhaa lenkin jälkeen. Lähinnä pitää ottaa hiilarit täyteen ja sitten, jos on harrastanut enemmän, niin pitää huolehtia hivenaineista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja niin just:
Protskua urheilun jälkeen, niin nälkä lähtee :) Ei mitään leipämössöjä.

Mistä protskuja saa ja mitä ne kustantaa?

Pussista kannattaa ottaa. Mutta ei lenkin jälkeen. Joku heraproteiini on lähes ilmaista. Olisiko pussissa 800 grammaa ja hintaa noin parikymppiä. En ole ajatellut. Myös rahka, raejuusto, tonnikala, vähärasvainen j-liha ym. toimii...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja dy:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja dy:
Miten lenkilläkäynti on urheilua ?
Urheilua on-. jalkapallo, tennis, mäkihyppy, keihäänheitto, kuulantyöntö jne

No mä luulen, että suakin hengästyttäis mun kanssa lenkillä. ;)

No vaikka kuolisin sun kanssa lenkillä, ei se ole urheilua.
Lenkkeily (jopa sinun kanssasi) on liikuntaa, eihän lenkkeilyyn mitään kilpailua liity,kuten urheiluun.

Taas näitä, joilla on järki ollut tosi kaukana kun sitä taottu! Älä ap välitä.

Jotkuhan kuvittelee harrastavansa urheilua, kun katsovat telkusta urheilukisoja;
saa siinä miettiä ruokavaliota kisojen jälkeen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Järjentakoja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja dy:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja dy:
Miten lenkilläkäynti on urheilua ?
Urheilua on-. jalkapallo, tennis, mäkihyppy, keihäänheitto, kuulantyöntö jne

No mä luulen, että suakin hengästyttäis mun kanssa lenkillä. ;)

No vaikka kuolisin sun kanssa lenkillä, ei se ole urheilua.
Lenkkeily (jopa sinun kanssasi) on liikuntaa, eihän lenkkeilyyn mitään kilpailua liity,kuten urheiluun.

Taas näitä, joilla on järki ollut tosi kaukana kun sitä taottu! Älä ap välitä.

Jotkuhan kuvittelee harrastavansa urheilua, kun katsovat telkusta urheilukisoja;
saa siinä miettiä ruokavaliota kisojen jälkeen :)

Mun ei tarvi moista kuvitella. Olen mm. juossut maratonin alle neljään tuntiin ja puolikkaan alle tunti viiteenkymmeneen. Siinä on riittävästi kuntoa minulle.
 

Similar threads

Yhteistyössä