L
leppis¨
Vieras
...nimittäin se, että joutuu syödä paljon tavallista enemmän.
Kävin tänään reilun tunnin juoksulenkillä ja kohta oon vetäny iltapalaksi pussillisen leipää ja ison satsin mysliä. Vieläkin vähän hiukoo.
Normisti iltapalaksi riittää yksi leipä ja päälle bansku.
Kävin tänään reilun tunnin juoksulenkillä ja kohta oon vetäny iltapalaksi pussillisen leipää ja ison satsin mysliä. Vieläkin vähän hiukoo.
Normisti iltapalaksi riittää yksi leipä ja päälle bansku.