Upo pesukone

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pyykkilauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pyykkilauta

Vieras
Löytyykö minkälaisia kokemuksia Upo pesukoneesta? Gigantissa tarjouksessa 199€, mutta myyjä ei "suostunut" sitä minulle myymään, vaan alkoi suoraan esittelemään Samsungin pesukonetta :o Ei löytänyt mitään hyvää sanottavaa Uposta.

Vanhat oli hyviä mutta uudet huonoja. Täällä Upo hajos uutena ekan kerran, meni takuun piikkiin. Tokan kerran hajos kun takuu oli umpeutunu ja korjaaja sanoi ettei noita italialaisia kannata korjata, ostakaa uusi.

Tällänen on kestävä ja varmatoiminen
pyykkilauta.jpg

mutta teillä nykyteinipentumammoilla ei ole kykyä ja taitoa käyttää sitä

[QUOTE="Vieras";25404453]Vanhat oli hyviä mutta uudet huonoja. Täällä Upo hajos uutena ekan kerran, meni takuun piikkiin. Tokan kerran hajos kun takuu oli umpeutunu ja korjaaja sanoi ettei noita italialaisia kannata korjata, ostakaa uusi.[/QUOTE]

Tää on kuulemma kiinalaista laatutyötä ;) Mutta myyjä epäili, että saako niihin osia jos (=kun) hajoavat. Aika oudolta kyllä kuullostaa sekin, jos ei osia saa.

Mutta mikäs olis sitten hyvä merkki pyykkikoneelle? Missä olis hinta-laatusuhde kohdallaan?

Oho, kerrankin rehellinen myyjä. Älä siis missään nimessä erehdy ostamaan UPOa. Ne ei kestä mitään. Meiltä ollaan vaihdettu jo kahteen kertaan upon jääkaappi ja pakastin, ovat hajonneet parin vuoden käytön jälkeen. Samoin Upon astianpesukone jaksoi toimia vain 3 v.

Olen kuullut pelkkää huonoa uposta, ne ei todellakaan ole kestäviä koneita tänä päivänä.

Jos haluat laatua, osta Miele. Se on pesukoneiden Mercedes Benz ja kestää 20 vuotta.

Mulla on whirlpool - ollu jo kolme vuotta.Siihen on tehty yks ohjelmiston piirikortti remontti takuuseen,ja nyt pelaa kuin unelma.TOi on 6,5 kg:n vetosuudella ja maksoi 399e.

aeg on kanssa hyvä, meillä 7kg kone ja olen todellakin tykänny. edellinen kone oli joku ihan ihme merkki. ostin käytettynä ja oli minulla 10v eikä siihen tarvinnu tehdä ikinä mitään! hajos sitten kerrasta ja en edes yrittäny korjata vaan menin ostamaan uuden

https://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Product/Samsung-WF0602NXWG-pesukone-1-6-kg/302235/92289/92272/92288

Tuollaista konetta myyjä suositteli. Löytyykö kokemuksia?

Yhteistyössä