Upeaa olla yrittäjä, kiitti vaan kuka sitä lamaa jaksaa jauhaa

kotimainen vieras
Mikä ala?
Itse suosin nyt muutenkin kotimaisia yrittäjiä ja nyt vielä enemmän joululahjojenkin ostossa. Aivan ihania lahjoja ostin mm. messuilta monelta yrittäjältä.
Valitettavasti monet laittaa hanojaan kiinni ja odottaa. Tekee pahaa jälkeä yritysmaailmassa:( Siskon mies jäi juuri työttömäksi kun yritys ei kannattanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuloinenMyrkynkeittäjä:
Mites sä revit rahat elämiseen..?
Mä vien kirppikselle kaiken mikä irti lähtee..
Kun mies samassa jamassa, ei pysty jeesimään.
Meillä miehellä on menestyvä yritys,että sillain ei ole hätää,mutta kyllä tää nyppii silti.Olis ihan kivaa kun itsekkin tienaisi palkkansa :snotty:
 
näin on
tää on niin totta.asiakkaat pitkälti kaikonneet.monelle tullut pakkolomalappuja ja kauppa todellakin tyrehtynyt.kohta jonon hännillä ollaan mekin sossusta rahaa hakemassa
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja SuloinenMyrkynkeittäjä:
Ostakaa lahjakortti kampaajalle. :wave: :whistle:
Junnu just tänään sanoi, että pitäs päästä parturiin. Ja pääseekin. Kerran kuussa toi sen pehko on leikattava, jos mielii pitää sen siistinä.


 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja SuloinenMyrkynkeittäjä:
Ostakaa lahjakortti kampaajalle. :wave: :whistle:
Junnu just tänään sanoi, että pitäs päästä parturiin. Ja pääseekin. Kerran kuussa toi sen pehko on leikattava, jos mielii pitää sen siistinä.
Ja teidänkaltaiset ihmiset pitää parturi-kampaajat arvossaan :heart: , moni kun surauttelee tarjoustalon tms koneella jälkikasvun hiuksia, kun "muuten tulee liian kalliiksi." :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuloinenMyrkynkeittäjä:
Kun ihmiset ei nyt hokaa, että lama tulee jos ostaminen lakkaa / tyrehtyy.
kyllä minä sen ainakin hokaan, mut on tullu huomattua myös se että palkankorotukset ei todellakaan näy missään kun lähes KAIKKI VÄLTTÄMÄTTÖMÄT kuten ruoka, sähkö yms... on kallistunu tosi paljon.. eli sitä rahaa vähemmän tärkeisiin jää vain vähemmän.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SuloinenMyrkynkeittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja heheii:
Yrittäjän pitää olla ovela.
Yksi vinkki joka tuli mieleeni on että laitatte jonkun kampanjan nyt vireille. Arvonta on myös yksi hyvä juttu tilanteeseen.
Idea hyvä.
Kaikki vaan maksaa niin tolkuttomasti, jopa ilmaisjakelussa mainostaminenkin.
No se on se yrittäjäriski se.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja SuloinenMyrkynkeittäjä:
Kun ihmiset ei nyt hokaa, että lama tulee jos ostaminen lakkaa / tyrehtyy.
kyllä minä sen ainakin hokaan, mut on tullu huomattua myös se että palkankorotukset ei todellakaan näy missään kun lähes KAIKKI VÄLTTÄMÄTTÖMÄT kuten ruoka, sähkö yms... on kallistunu tosi paljon.. eli sitä rahaa vähemmän tärkeisiin jää vain vähemmän.
:heart: :D
 

Yhteistyössä