Unohtaisitteko ystävänne

Jos löytäisit naisen/miehen joka olis ystäväänne vastaan ilman mitään syytä?

Tää ei nyt mene mun jakeluun mitenkään, enkä osaa edes ajatella että voisin ystäväni unohtaa noin vaan kun uusi puoliso niin haluaa.
 
mää
no en unohtais. mun kummipoikani äiti on lapsuuden ystävä ja hänen miehensä kanssa ei koskaan olla oltu kovinkaan jutussa... se sentään ymmärtää häipyä, kun mä menen kylään ja täällä meillä on käynyt kerran kymmenen vuoden aikana...
 
Pidä huoli ystävästä
Niin, huolestuttavaa. Onko puoliso mustasukkainen ystävästä? Olisin huolissani, koska mulla on ystävä jonka puoliso erotti ystävistään tyttöystävän ja sitten paljastuikin vuosien jälkeen kammottavaksi ja väkivaltaiseksi psykopaatiksi! Kukaan ei olisi ikimaailmassa uskonut, koska esitti huomaavaista jne. Toisaalta joskus voi olla niin että vaan vähän etäisyyttä kun parilla on "kuherruskuukausi" ja silloin ystävät ymmärtää, että aika tulee taas myöhemmin ja nielee surun että ystävyys jää vähän varjoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:
Ei mitään syytä, eikä minua edes tunne. yhden kerran on minut nähny ja haukku sillon pystyyn.
onko ystäväs sitten kertonut jotain sellasta susta mikä saa sen tuntemaan sua kohtaan noin?
Siihen en usko.
Nähtiin samassa baarissa ja ystävä sitten pyys että tule tervehtimään sen uutta naisystävää. No minä tietty menin esittäytymään ja sainkin tappavan katseen ja haukut päälle.
:|
Meidän ystävyys meni katkolle, sovittiin että hän selittää naikkoselleen että meillä ei ole koskaan ollu mitään eikä tule olemaan muuta kun ystävyyttä. Mikä on ihan totta.

Eilen sitten kävelin heitä vastaan ja ei edes moikannu, sillon meinasin samantein luhistua siihen. Tuo ystävä on ollu mulle niin tärkee ja voitu puhua ihan kaikkia puolin toisin. Hän on seurustellu monesti eikä ikinä tämmöstä ole ollu. On mullakin mies ja hän kyllä ymmärtää oli se ystävä sitten mies tai nainen.

Olen itkeny silmät päästäni.
 
hm
Vaikeita nämä ystävyydet, itselläkin on mies hyvänä ystävänä. Itse kanssa ajattelen etten vaan loukkaa hänen "naisiaan", monta olen jo nähnyt.
Toisaalta olen nähnyt senkin kuinka erittäin hyvä naispuolinen ystäväni katkaisi välinsä minuun kun hänen miehensä oli mustasukkainen minusta. Se kyllä jo suututti. Nyt kun he ovat eronneet ollaan taas yhteyksissä mutta en tiedä mitä elämä tuo tullessaan.
 

Yhteistyössä