Unohdin sit hammaslääkärin!

Mulla ois ollut eilen klo 11.00 aikaan hammaslääkäri ja huomasin sen tosissaan tuossa just äsken. En tosin olisi edes mennyt, kun piti perua koko touhu, kun en ole vielä rohkeutta kerännyt tarpeeksi. :ashamed:
Mutta kai mä nyt sit maksan siitä silti? Oli kuitenkin yksityiselle puolelle...Tulee varmaan lasku perästä? :headwall: :headwall:
TYHMÄ MÄÄ!!! :headwall:
 
Keittiönoita
Todennäköisesti tulee lasku, mutta koita soittaa. Mun likka nukkui viime viikolla pommiin ja heräsi vasta silloin, kun se hampilääkäriaika oli. Soitti heti sinne (yksityinen myös) ja hoitsu vaan nauroi ja sanoi, että sattuuhan sitä. Sai seuraavalle päivälle uuden ajan eikä tarvinnut unohtuneesta maksaa mitään.
 
mie
Multa ei peritty yksityiseltä mitään maksua, vaikka unohdin totaalisesti koko jutun!
Seuraavana aamuna soitin nolona ja kerroin että olisi pitänyt tulla jne. "Täti" siellä toisessa päässä vain naurahti, että sattuuhan sitä ja varataanko uusi aika =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Mulla ois ollut eilen klo 11.00 aikaan hammaslääkäri ja huomasin sen tosissaan tuossa just äsken. En tosin olisi edes mennyt, kun piti perua koko touhu, kun en ole vielä rohkeutta kerännyt tarpeeksi. :ashamed:
Mutta kai mä nyt sit maksan siitä silti? Oli kuitenkin yksityiselle puolelle...Tulee varmaan lasku perästä? :headwall: :headwall:
TYHMÄ MÄÄ!!! :headwall:
MULLA on suu siinä kunnossa, et varmaan yhtään ehjää hammasta ei ole..
mä en millään kehdannut mennä hammaslääkäriin vaan pitkitin ja pitkitin,,, varasin aikoja ja peruin niitä.... sit kerran päätin että perkele...
ei ne muo elävältä syö, ja jos rutisevat niin mä pakkaan kipsuni ja lähden penkistä pois,.... en ees tiedä miten rohkenin mennä, mutta nyt käyn sitten säännöllisesti, jos joskus vaikka suu saataisiin kuntoon:)
se on se eka kerta ku sinne pitäis mennä, ni vaikee, mut seuraavat kerrat onki helpompia! uskaltaudu ihmeessä nyt menee!
 

Yhteistyössä