unohdin kuvata =/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=(

Vieras
Järjestin ensimmäiselle, ainokaiselleni lapselle 1v syntymäpäivät.. leivoin edellisen päivän aamusta iltaan, siivosin ja puunasin..
Kekkerit oli onnistuneet kaikinpuolin, mutta illalla tajusin lapsen jo nukkuessa että olin unohtanut kuvaamisen =(
Ei ainuttakaan kuvaa toisen ensimmäisistä synttäreistä mitä varten näin vaivaa ja olisin halunnut saada muistoja albumiin..

Pieni lisäys.. jos joku olisi ottanut kuvia niin olisin varmasti itsekin muistanut että ainiin, KUVAUS! mutta ei.. vitsi että harmittaa.. tekis mieli itkeä ääneen..

No voi... )=

Entä jos pukisit nyt lapselle eiliset juhlavaatteet päälle ja vähän filmaisitte...? Eihän se sama asia ole, mutta tyhjää parempi...

Meillä ei tullut yhtään hyvää kuvaa esikoisen kastepäivänä, kolttu päällä. Kaikissa oli jotain vikaa. Otettiin sitten ja puettiin viikon päästä kastekolttu vauvalle ja kuvattiin "uudestaan"... ei ihan sama juttu, mut kuiteski.

voi että :hug: lavastakaa tilanne kotona,päivänsankarille juhlavaatteet niskaan ja kakkua "puhaltaan" ja sit kuvia kun leikkii lahjoillaan? onnistuisko? hyvä syy leipoa uus kakkukin :D

Alkuperäinen kirjoittaja sääli:
Entä jos pukisit nyt lapselle eiliset juhlavaatteet päälle ja vähän filmaisitte...? Eihän se sama asia ole, mutta tyhjää parempi...

Olisi se kai tyhjää parempi, mutta olisin halunnut kuvia lahjojen aukaisusta, ruokailutilanteesta, sylittelyistä sukulaisten kanssa.. jne.
Nyt voin kuvata vain lapseni, yksin ihmettelemässä juhlavaatteissaan..

Miten mä voin unohtaa noin tärkeän asian =(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten mä voin unohtaa noin tärkeän asian =(

Kuopuksemme ehti lähes 3-kuiseksi, ennen kuin muistimme että meiltähän löytyy myös videokamera! :headwall:
olisihan se ollut kiva ikuistaa ne pari ensimmäistäkin kuukautta.

Meille kävi melkein samalla lailla ristiäisissä, tyttärestämme ei ole yhtään kuvaa yksin ristiäispuvussa, vain vanhempiensa sylissä. Edellenkin korpeaa kun ajattelen asiaa. Ja juhlasta on jo reilusti yli vuosi aikaa...eli ymmärrän että harmittaa ja paljon!

Jos yhtään helpottaa niin:

- Toisen lapsetn 1v synttärit pilas käly tuomalla uuden miehensä ekan kerran kylään, ja se mies kälkätti niin kauheest ja kyttäs kaikki varastot ja kaapit ja saunat läpi, että en pahemmin pystyn kuvaamaan; en voinu monistaa itteeni :snotty: :headwall:

- Mies hukkas osan lasten kuvista koneelta; kone paskaks; ei varmuuskopiota :snotty: |O

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voikohan v***tukseen kuolla.. no, mitä mä täällä siitä marisen..
Tuntuu vain niin pirun pahalta nyt..

Ei se mun mielestä mikään katastrofi ole!En muutenkaan ymmärrä,miks pitäis joka tilanteessa kuvata..jätetään se hetki mieleemme,se riittää =)

Meillä ei ole pojan ristiäisistä yhtään kuvaa pojasta yksinään mekko päällä, ja arvatkaa inhottaako? ja mielessä oli koko ajan että puetaan se mekko uudestaan päälle ja kuvataan sitten, mutta sitä ei ole vieläkään käynyt eikä tule ennää käymään, ristiäisistä kohta vuosi. :'(

Ennen esikoisen 1v synttäreitä ostettiin videokamera jolla kuvata synttärit, viikko synttäreitten jälkeen muistettiin vasta että no eipäs muistettu.

Me kans esikoisen ristiäisissä ei oltu kuvauspuolta aateltu ihan loppuun asti... unohettiin ostaa uus filmirulla, ja vanhassa oli vaan muutama kuva jäljellä. Onneksi YHDEN ainoan kuvan edes sain tytöstä yksinään kastemekko päällä... kyllä suututti kun huomattiin et oltiin unohettu ostaa se uus filmirulla... :(

Alkuperäinen kirjoittaja nedee:
Meillä ei ole pojan ristiäisistä yhtään kuvaa pojasta yksinään mekko päällä, ja arvatkaa inhottaako? ja mielessä oli koko ajan että puetaan se mekko uudestaan päälle ja kuvataan sitten, mutta sitä ei ole vieläkään käynyt eikä tule ennää käymään, ristiäisistä kohta vuosi. :'(

Ennen esikoisen 1v synttäreitä ostettiin videokamera jolla kuvata synttärit, viikko synttäreitten jälkeen muistettiin vasta että no eipäs muistettu.

Meillä jäi ottamatta ristiäisitä kuva missä vauva juhlamekossa ei siis kastemekossa ja se harmitti todella ja nyt toisen lapsen kohdalla jnakkasin itselleni mielessä että kuvat pitää muistaa nyt ottaa ja taas unohtu ottaa ne kuvat juhlamekossa.

Minä ymmärrän täysin ap:n vitutuksen, meille ei näin käynyt, mutta kyllä mullakin harmittais ihan pirusti ja varmasti viikko vähintään menis sen jälkeen ihan persilleen kun en vois sitä olla ajattelematta.

Minä voin täysin kuvitella sun vitutuksen. Olen itse intohimoinen valokuvaaja ja just sellainen, että pitää saada kuva tilanteesta kuin tilanteesta. Joskus itseänikin ärsyttää. Siskoni pirullaan vittuilee minulle jos kerron jostain asiasta niin kysyy, että "kai kuvasit sit kuitenkin". ;)

Mutta tiedän siis - vituttaa. Itse olisin varmaan todella kiukkuinen kaikille ja kärttyinen, vaikka ei se kenenkään vika olisikaan. Ja tiedän, että kukaan ei voi sanoa mitään mikä nyt lohduttaisi, koska se vitutus on niin kova.

Koita kuitenkin kestää. Ja ota niitä korvikekuvia. Niin mä tekisin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Meille kävi melkein samalla lailla ristiäisissä, tyttärestämme ei ole yhtään kuvaa yksin ristiäispuvussa, vain vanhempiensa sylissä. Edellenkin korpeaa kun ajattelen asiaa. Ja juhlasta on jo reilusti yli vuosi aikaa...eli ymmärrän että harmittaa ja paljon!

juu meillä sama homma...kyllä sitä pieniä asioita harmittelee :ashamed:

Yhteistyössä