univaikeuksiin

• Viestiketjun aloittaja helpotusta?
  • Ensimmäinen viesti
helpotusta?
Kyselen äitini puolesta nyt täältä elleistä että tietäisikö joku hyvän tuotteen nukkumisongelmiin? Avun tarvitsija on kohta viidenkymmenen, ja vaihdevuosioireilut on häirinneet hänen jo valmiiksi huonoja unenlahjojaan. Osaksi päivärytmiä sekoittavat muutaman kerran viikossa toistuvat yövuorot töissä. Ongelma on, että uni ei meinaa illalla tulla ja vähintään sitten aamuyöllä herää ja pyörii loppuyön sängyssä. Ja vaikka olisi miten kuolemanväsynyt tahansa, silti valvottaa. Vahvoja unilääkkeitä ei haluaisi alkaa käyttää, mahtaisiko jokin luontaistuote tuoda avun??

Nainen vm-52
Minä olen myöskin ollut aina huono uninen. Sain avun rentoutumisharjoituksista ja venyttelysä iltaisin ennen nukkumaan menoa, sekä juomaksi Kamomillateetä ja Magnesiumia, kera B-vitamiinin.
Sellaiset hitaat, hyvät venyttelyt, ja päänpyöritykset. Yks kaks rentoutuu ja äkkiä vain nukkumaan.
Tämä auttoi minua. Jos vain jää väliin, ei uni tule tai tulee heräämisiä öisin ja aamulla herää väsyneenä ja keho jännittyneenä.
Tsemppiä!!

nukkumaija
Minulle taas auttoi mieto masennuslääke pienellä annoksella , vaikken masentunut olekaan, mutta vaihtarivaivoihinhan kuuluu yhtenä osiona myös masennus. Ei tule tokkuraisuutta eikä riippuvuutta, mutta toimii.

kommentti
Suosittelen Stilnoct 10 mg lyhytaikaista kuuria esim 1 kk ja vaihdevuosivaivojen hoitoon esim hormoonikorvaushoitoa.
Auttaa myös univaivoissa. Mutta unettomuuskierre pitää katkaista - se on hyvin vaarallista ja traumaattista.

Yhteistyössä