Unista raskausaikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Näin viime yönä unta että lähdin synnyttämään tätä meidän kolmatta lasta (vielä masussa ) ja unessa minulta poistettiin kohtu synnytyksen yhteydessä koska tuli jotain komplikaatioita. Olen vasta hieman yli parikymppinen ja unessa olin todella surullinen kohdun poistosta enkä vauvaa nähnyt unessa ollenkaan.
Hirvittää jo että jotain enneunia näin että vauvalle sattuu jotain synnytyksen aikana ja joudun kohdunpoistoon :( Kai nämä hormonit saa unetkin levottomiksi. Tämä uni vain jäi inhottavasti mieleen pyörimään tänään

ne on ne pelot mitkä tulee uniin jos niitä ei hereillä ollessa mieleensä päästä käsiteltäviksi. Esim. jos ei myönnä pelkäävänsä vaikka lapsen vammaisuutta, vakka sitä pelkäisikin, saattaa nähdä unissaan painajaisia siitä asiasta

Olen nähny toistuvasti raskausaikoina unta kuristamisesta ja herännyt jopa huutamaan. Mies luullut että supistellu tms... Siskonikin kuullut huutoni yöllä. Outoa, vain raskausaikana..

Mä olen kummassakin raskaudessani nähnyt unta että olin synnyttänyt ja vielä sairaalassa, sitten viiletin vieraiden kanssa ympäri koko päivän, kanttiinissa ja joka paikassa ja jätin lapsen kokonaan hoitamatta ja syöttämättä. Kamalia unia, aina havahduin illalla (unissa siis) siihen etten ollut lasta hoitanut koko päivänä ja sitten iski kamala huoli siitä onko vauva kunnossa ja äkkiä syöttämään ja vaippaa vaihtamaan...

Alkuperäinen kirjoittaja terkka:
ne on ne pelot mitkä tulee uniin jos niitä ei hereillä ollessa mieleensä päästä käsiteltäviksi. Esim. jos ei myönnä pelkäävänsä vaikka lapsen vammaisuutta, vakka sitä pelkäisikin, saattaa nähdä unissaan painajaisia siitä asiasta

Tämä taitaa pitää paikkaansa.En pysty ajattelemaan sitä että lapsilleni tapahtuisi jotain pahaa, olenkin ehkä liian ylisuojelevainen lasteni suhteen.

Yhteistyössä