unista, mitähän tämmöinen uni meinaa?

näin sellaista unta että ostin tyllisen verenpunaisen pitkän hunnun ja morsiuspuvun :eek: en ollut unessa menossa naimisiin ja ostin sen kun sai niin halvalla, taisi maksaa jotain päälle 10e. sitten käytin sitä siinä unessa joka paikassa... olisko ideoita?
 
Jaa'a, mut mitäs tarkottaa mun uni kun ajelin (en tykkää ajaa ) kuorma-autolla hautajaisiin. Olin myöhässä ja kun pääsin perille, niin tuolileikki oli jo alkanu. Ovelle mua vastaan juoksi Peter Steele, joka oli jo pelänny et mä en tulekaan :|
 
hyi
mulla jäi kanssa mieleen, pari yötä sitten. näin unta että minut hakattiin kunnolla ja heräsin halvaantuneena sairaalassa. kun säpsähdin oikeasti hereille, en voinut liikuttaa jalkojani ainakaan minuuttiin... hieman pelästyin
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
mulla jäi kanssa mieleen, pari yötä sitten. näin unta että minut hakattiin kunnolla ja heräsin halvaantuneena sairaalassa. kun säpsähdin oikeasti hereille, en voinut liikuttaa jalkojani ainakaan minuuttiin... hieman pelästyin
Oisko unihalvaus? Mä joskus herätessäni tunsin etten voinu liikkua, ihanku joku ois pitäny kiinni, eikä ääntäkään tullu vaik yritin huutaa.
Kerran heräsin, enkä osannu suomea, edes ajatella :eek: Meni jonkun aikaa ennenku sain pääni toimimaan.
Ja kävi joskus niin että yritin herätä, mutta uni jatku ja jatku aina vaan siitä heräämiskohdasta... Skitsoa, mä heräsin varmaan kymmenen kertaa ja aina tapahtu jotain omituista niin et tajusin olevani unessa vielä... |O
 
hyi jatkaa
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
mulla jäi kanssa mieleen, pari yötä sitten. näin unta että minut hakattiin kunnolla ja heräsin halvaantuneena sairaalassa. kun säpsähdin oikeasti hereille, en voinut liikuttaa jalkojani ainakaan minuuttiin... hieman pelästyin
Oisko unihalvaus? Mä joskus herätessäni tunsin etten voinu liikkua, ihanku joku ois pitäny kiinni, eikä ääntäkään tullu vaik yritin huutaa.
Kerran heräsin, enkä osannu suomea, edes ajatella :eek: Meni jonkun aikaa ennenku sain pääni toimimaan.
Ja kävi joskus niin että yritin herätä, mutta uni jatku ja jatku aina vaan siitä heräämiskohdasta... Skitsoa, mä heräsin varmaan kymmenen kertaa ja aina tapahtu jotain omituista niin et tajusin olevani unessa vielä... |O
oho, mut hei.. mistäs sä tiedät että oletko vieläkään hereillä? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Teillä on aika kovaa stressiä:
En muuta selitystä keksi kuin stressi noin oudoille unille !!
sitä on kyllä, mut olisko jokin muukin selitys ku stressiä on koko ajan enkä silti näe unia ollenkaan välillä...
Hmmm... mun ajatukset tuosta lähtee, että morsian on tavallaan joku "rooli", ja verenpunainen kuvastaa jonkinlaista ajatusmaailmaa, ettei tässä roolissa ole kaikki ihan "normaalia"... Ei pahalla - mieti ihan oman maailmasi kautta tuota asiaa.
 
minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
näin sellaista unta että ostin tyllisen verenpunaisen pitkän hunnun ja morsiuspuvun :eek: en ollut unessa menossa naimisiin ja ostin sen kun sai niin halvalla, taisi maksaa jotain päälle 10e. sitten käytin sitä siinä unessa joka paikassa... olisko ideoita?
Ravannu tosissaan kirppareilla ja alennusmyynneissä edellisenä päivänä vähä liikaa ja ehkä tehny vähä impulssiostoksia ? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
näin sellaista unta että ostin tyllisen verenpunaisen pitkän hunnun ja morsiuspuvun :eek: en ollut unessa menossa naimisiin ja ostin sen kun sai niin halvalla, taisi maksaa jotain päälle 10e. sitten käytin sitä siinä unessa joka paikassa... olisko ideoita?
Ravannu tosissaan kirppareilla ja alennusmyynneissä edellisenä päivänä vähä liikaa ja ehkä tehny vähä impulssiostoksia ? ;)
en oo ollu ostoksilla aikoihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
PUNAINEN on voimakkaiden tunteiden väri. Seksuaalisuus, viha ja rakkaus sisältyvät kaikki punaiseen, kuten tulen ja veren elementitkin.
jos tämä jotenkin liittyy tuohon morsiuspukutulkintaan niin pelkään jo pahinta :|
tosin jos joku kuolee niin meidän perheessä nähdään unia et jollakin lähtee hampaat verisesti suusta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Ja kävi joskus niin että yritin herätä, mutta uni jatku ja jatku aina vaan siitä heräämiskohdasta... Skitsoa, mä heräsin varmaan kymmenen kertaa ja aina tapahtu jotain omituista niin et tajusin olevani unessa vielä... |O
Mulle kävi kans kerra näin, kun mun kaveri jahtas mua unessa kirveen kanssa. Se naureskeli, etten voi ikinä herätä siitä unesta ja yritin monta kertaa, niin aina se kaveri oli sen kirveen kanssa siinä vieressä :eek:
 

Yhteistyössä