unisex-haalarit

  • Viestiketjun aloittaja Toivoton
  • Ensimmäinen viesti
Toivoton
Meillä tyttö ja poika ja olen niin tympääntynyt siihen, ettei mistään tunnu löytyvän haalareita, jotka sopis molemmille. Ulkovaatteet on tajuttoman kalliita, joten mieluiten ostasin tytölle sellasia vaatteita, jotka menis vielä pikkuveljelläkin. Onko kellään mitään vinkkejä hyvistä malleista/väreistä?
 
Ticket to Heavenilla ainakin on yksiväristä turkoosia, vihreää, ruskeaakin kai.

H&M:llä on myös ollut yksiväristä ruskeaa.

Reimalla on varmaan tänäkin vuonna vihreää, beigeä, yms.

Ja voihan tytölle tummansinistäkin laittaa, ja pojalle kirkkaanpunaista... =)
 
Juh
Mä ostin lassien ruskee-limenvihreen haalarin. Kaikki ei tykkää merkistä eikä väristä, mutta niitä unisex-värejä ei oikeesti oo mistä valita! (mä en ite oikeen tykkää noista ticketin haalareista.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juh:
Mä ostin lassien ruskee-limenvihreen haalarin. Kaikki ei tykkää merkistä eikä väristä, mutta niitä unisex-värejä ei oikeesti oo mistä valita! (mä en ite oikeen tykkää noista ticketin haalareista.)
Mäkin ostin. Minusta se on tosi kivan värinen!
 
ap
Kevääksi löysinkin kivan Reimatecin vihreä/muta, josta tyttökin tykkää. Vastaavan kun löytäis toppana. Jotenkin tota vihreetä väriä on nyt ollu hankala löytää, eikö se sit oo muodissa? Onko tumma lila unisex?
 
vieras
Sama ongelma mulla. Olen huomannut, et kalliimmissa haalareissa voi olla unisex-värejä, mut niiden haalarien hinnalla saa jo kahdet halvemmat. Esim Lassien perustoppahaalareita saa alesta jo ainakin kahdet yksien kalliimpien hinnalla.

Sisävaatteissa muuten Kappahlilla on sellainen Kaks-mallisto, missä on ihan peruscollege/trikoovaatteita ilman mitään poikamaisia tai tyttömäisiä kuvioita. Perusvärejä kuten punainen vihreä ja sininen ja harmaa. Mä olen näitä välillä ostanut, kun päiväkodissa just sellaiset peruscolleget on käteviä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kevääksi löysinkin kivan Reimatecin vihreä/muta, josta tyttökin tykkää. Vastaavan kun löytäis toppana. Jotenkin tota vihreetä väriä on nyt ollu hankala löytää, eikö se sit oo muodissa? Onko tumma lila unisex?
Mun mielestä lila on aika tyttömäinen.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Jonathanilla on oranssi-ruskea haalari, sekin sopii mun mielestä sekä tytölle että pojalle.

Ja Lassie g-techin haalari, missä on musta alaosa ja kirkkaanpunainen yläosa, on myös molemmille passeli =)
no oliko se toinen väri musta-vihreä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Jonathanilla on oranssi-ruskea haalari, sekin sopii mun mielestä sekä tytölle että pojalle.

Ja Lassie g-techin haalari, missä on musta alaosa ja kirkkaanpunainen yläosa, on myös molemmille passeli =)
no oliko se toinen väri musta-vihreä?
Joo, taisi olla. Yläosa sellainen kirkkaanvihreä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Jonathanilla on oranssi-ruskea haalari, sekin sopii mun mielestä sekä tytölle että pojalle.

Ja Lassie g-techin haalari, missä on musta alaosa ja kirkkaanpunainen yläosa, on myös molemmille passeli =)
no oliko se toinen väri musta-vihreä?
Joo, taisi olla. Yläosa sellainen kirkkaanvihreä.
Mun mielestä se punanen oli jotenki sellanen tyttömäinen.. tai siis ei mikään kirkkaan ja reippaan punanen.. :ashamed:
 

Yhteistyössä