U
unta palloon
Vieras
Miten pitää unikoulu 1v2kk ikäiselle? Ei nukahda omaan sänkyyn, siirretään unissaan, eli tehdään tässä "perisynti". Illalla ei pysty nukuttamaan omaan sänkyyn, kiemurtelee, pyörii, nousee ylös. Nousee heti yöllä herätessään ylös. Eli miten sitten tassuttelet? Noin 10kk ikäisenä tassukoulu auttoi, mutta sitten sairastelut sekoitti pakan. Miten unikouluttaa taapero?