Unihalvaus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AivanSama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä saan unihalvauksia ainoastaan ollessani yksin. Sensijaan kaikenlaista muuta yösekoilua tapahtuu mieheni läsnäollessa. Aika usein saan järkyttäviä säpsyjä ja ponkaisen sängystä ylös sellaisen hysteerisen pelästyneen sekoilun saattelemana. Usein myös pelästyn miestäni aivan hemmetisti, jos se tulee sänkyyn vasta sen jälkeen kun olen itse nukahtanut.
Oikeasti tästä tulee mielikuva, kuinka säpsit ja poukkoilet sängyssä kun samaan aikaan kuuluu jotain ihme mutinaa ja supinaa :LOL:
... miten sun mies uskaltaa tulla nukkumaan kanssasi :p

Mielenkiinnosta kyselen teiltä, jotka saaneet unihalvauksia. Uskotteko Jumalaan? Itse olen aina ollut uskossa. Unihalvauksen aikaan en ole koskaan kokenut näitä pelottavia asioita, esim. joku hahmo huoneessa tai muuta. Minulla on unihalvausten aikana ollut muita "ei-pelottavia" hahmoja.. ja heräänkin halvaustilasta hyvin mielin. Vaikka pelottavaahan se on, kun ei pysty liikkumaan jne.

Mä olen ateisti

Mulle tulee niitä 2-3 kertaa vuodessa, ja ne tulee lähes aina nukkuessani selälläni. Ja uni-valvetilan hallusinaatioita on, eli kuulen että joku koputtaa oveen tms.
Viime yönä itse asiassa tuli sellainen.
Inhottavia.

Sillä pitää lohduttaa että ne on psykologian piirissä kuulemma täysin normaaleja, olen ollut luennolla jossa niitä on käsitelty. :)

Mutta en sano etteikö olisi mahdollisuus että niissä on jotain yliluonnollistakin. Usein se ahdistava tunne helpottaa kun rukoilee Jeesusta, viime yönä tuli rukoilusta semmoinen vapautunut ja helpottunut, lähes euforinen olo. Mutta kokemuksina en pidä niitä kovin luotettavina, kun olen kuitenkin unen ja valveen rajamailla. Luotan enemmän semmoisiin kokemuksiin jotka tulee hereillä ollessa, eli noista uni-valve -halluista ei passaa mitään uskonnollista opinkappaletta ruveta muodostamaan.

Erittäin mielenkiintoinen ketju! Itse olen kärsinyt myös unihalvauksista. Kuten joku kommentoi edellä, tunnen silloin oloni niin väsyneeksi etten pysty liikkumaan, usein yritän huutaa, usein toistuu tuo pahaenteinen tunnelma, kuulen askeleita ja tunnen kuinka joku tulee huoneeseen, istahtaa ehkä sängylle vierelle ja sängyn reuna painuu alaspäin. Itse yritän avata silmiä vimmatusti, jotta näkisin tulijan mutta en vaan kykene. Kun tajusin mistä on kyse, olen oppinut kontrolloimaan näitä. Yritän juurikin liikauttaa esim. sormeani, jolloin halvaus loppuu siihen paikkaan. Uskon että tässä tilassa, unen ja valveen välimaastossa, ollaan jumissa nk." väärällä astraalitasolla" jossa kaikenlaisia, myös pahansuopia olentoja oleskelee :)

Toi on kyllä kauhea juttu!

Tsemppilöitä kovasti kaikille halvaantuville.
Toivottavasti löydätte avun keinolla tai toisella.

• Tykkää
Reactions: Boobabe
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Erittäin mielenkiintoinen ketju! Itse olen kärsinyt myös unihalvauksista. Kuten joku kommentoi edellä, tunnen silloin oloni niin väsyneeksi etten pysty liikkumaan, usein yritän huutaa, usein toistuu tuo pahaenteinen tunnelma, kuulen askeleita ja tunnen kuinka joku tulee huoneeseen, istahtaa ehkä sängylle vierelle ja sängyn reuna painuu alaspäin. Itse yritän avata silmiä vimmatusti, jotta näkisin tulijan mutta en vaan kykene. Kun tajusin mistä on kyse, olen oppinut kontrolloimaan näitä. Yritän juurikin liikauttaa esim. sormeani, jolloin halvaus loppuu siihen paikkaan. Uskon että tässä tilassa, unen ja valveen välimaastossa, ollaan jumissa nk." väärällä astraalitasolla" jossa kaikenlaisia, myös pahansuopia olentoja oleskelee :)

Toisinaan mulle tulee itselleni sellainen olo, että onkohan nuo halvaukset sittenkään pelkkää aivoissa olevia häiriöitä. Se on jotenkin niin todellista, kun sen tuntee miten se paha alkaa lähestyä ja miten sänky heilahtaa, kun se istahtaa siihen viereen.

Toisinaan mulle tulee itselleni sellainen olo, että onkohan nuo halvaukset sittenkään pelkkää aivoissa olevia häiriöitä. Se on jotenkin niin todellista, kun sen tuntee miten se paha alkaa lähestyä ja miten sänky heilahtaa, kun se istahtaa siihen viereen.
Hui hiivatti!!!!! meinaa tulla murot uikkareihin pelkästään jo ku lukee tosta!!

Mikä siihen viereen istahtaa. APUA!

Mulle tulee niitä 2-3 kertaa vuodessa, ja ne tulee lähes aina nukkuessani selälläni. Ja uni-valvetilan hallusinaatioita on, eli kuulen että joku koputtaa oveen tms.
Viime yönä itse asiassa tuli sellainen.
Inhottavia.

Sillä pitää lohduttaa että ne on psykologian piirissä kuulemma täysin normaaleja, olen ollut luennolla jossa niitä on käsitelty. :)

Mutta en sano etteikö olisi mahdollisuus että niissä on jotain yliluonnollistakin. Usein se ahdistava tunne helpottaa kun rukoilee Jeesusta, viime yönä tuli rukoilusta semmoinen vapautunut ja helpottunut, lähes euforinen olo. Mutta kokemuksina en pidä niitä kovin luotettavina, kun olen kuitenkin unen ja valveen rajamailla. Luotan enemmän semmoisiin kokemuksiin jotka tulee hereillä ollessa, eli noista uni-valve -halluista ei passaa mitään uskonnollista opinkappaletta ruveta muodostamaan.

Sinäkin kärsit näistä?
Mun mielestä ei ole yhtään lohduttavaa, että joku väittää näiden tapahtumien olevan millään tavalla normaaleita.
Toisinaan ne tuntuu kyllä niin todellisille, että sitä alkaa väkisinkin miettiä, josko jutussa on kuitenkin jotain paranormaalia.

Uskallan väittää, että sä et edes pysty kuvittelemaan miten hemmetin kamala hetki tuo on...
No en taatusti. Oon muutenki sellainen pa*kahousu noissa asioissa. En uskalla ees kauhulehvoja katella. Jos katson - en uskalla mennä yöllä pimeässä yksinäni veskiin.:oops:

Älä välitä. Mä olen samanlainen. Mutta siis meillä välillä hengaakin kummituksia (tosin ihan kilttejä), joka tekee hippasen oudon olon öisin.
Siis kyllä hirveesti tekee aina mieli esim mennä kummitustaloihin pyörimään ja kiinnostausta löytyy noita asioita kohtaan muutenkin, mutta että kotikummutis...ööö..ei kiitos.:confused:

Siis kyllä hirveesti tekee aina mieli esim mennä kummitustaloihin pyörimään ja kiinnostausta löytyy noita asioita kohtaan muutenkin, mutta että kotikummutis...ööö..ei kiitos.:confused:

No sitten sun ei kannata mennä kummitustaloihin, koska jotkut kummitukset voi hypätä sun mukaan. Ne semmoset on kai yleensä vähän pahiksia, eikä niistä meinaa päästä eroon sitten millään..

No sitten sun ei kannata mennä kummitustaloihin, koska jotkut kummitukset voi hypätä sun mukaan. Ne semmoset on kai yleensä vähän pahiksia, eikä niistä meinaa päästä eroon sitten millään..
Ääääääääää hyssssss.
Plääplääplääplääääääää, en näää mittääää.:D:D:D:D
*hyperventiloi*

Ostin kotiin vuosia sitten sellaisen vanhan rokokoo tuolin. Oikein hieno tuoli muuten onkin.
Sen jälkeen alkoi tapahtua välillä jotakin outoja juttuja. Olin kyllä katsellut juuri jotakin kauhujuttua jossa ne demonit voi siirtyä tavaroidenkin mukana. *kauhusta kankee*

Nyt viimeaikoina ei ole tapahtunut mitään. Mutta en ole ollut ehkä niin herkkänäkään noille jutuille kun on niin kiirusta, ei ehkä kerkeä huomaamaan...

Ostin kotiin vuosia sitten sellaisen vanhan rokokoo tuolin. Oikein hieno tuoli muuten onkin.
Sen jälkeen alkoi tapahtua välillä jotakin outoja juttuja. Olin kyllä katsellut juuri jotakin kauhujuttua jossa ne demonit voi siirtyä tavaroidenkin mukana. *kauhusta kankee*

Nyt viimeaikoina ei ole tapahtunut mitään. Mutta en ole ollut ehkä niin herkkänäkään noille jutuille kun on niin kiirusta, ei ehkä kerkeä huomaamaan...

Mitä alkoi tapahtua???? Kerro heti???

Sen tuolin voi muuten salvioida (y)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mitä alkoi tapahtua???? Kerro heti???

Sen tuolin voi muuten salvioida (y)
Tuli sellainen olo että joku tuijotti mua, usein käännyin katsomaan hädissäni, hyvä ettei niskat lyöny lukkoon!! ja mua jotenkin ahdisti imuroida sitä tuolia.
Jotain muutakin oli, en muista kaikkea.

Mitä se salviointi on?

Yhteistyössä