Unihalvaus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AivanSama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuli sellainen olo että joku tuijotti mua, usein käännyin katsomaan hädissäni, hyvä ettei niskat lyöny lukkoon!! ja mua jotenkin ahdisti imuroida sitä tuolia.
Jotain muutakin oli, en muista kaikkea.

Mitä se salviointi on?

Niitä on sellasia valkosalvia käärylöitä, vähän niinkuin suitsukkeita, jolla voidaan suitsutella kaikki pahat henget pois.
tällasia:
https://holvi.com/shop/LoitsuPuoti/product/be0024c9cfc01033ac46e567a8c4936c/

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Sinäkin kärsit näistä?
Mun mielestä ei ole yhtään lohduttavaa, että joku väittää näiden tapahtumien olevan millään tavalla normaaleita.
Toisinaan ne tuntuu kyllä niin todellisille, että sitä alkaa väkisinkin miettiä, josko jutussa on kuitenkin jotain paranormaalia.
No kyllä se lohdutti nuorena siellä luennolla käytyä etten ole poikkeava kun koin tuommoisia. Ekat unihalvaukset tuli n.15-vuotiaana ja pelotti tajuttomasti, enkä kehdannut kellekään kertoa niistä kun luulin ettei näitä muilla ole.

No kyllä se lohdutti nuorena siellä luennolla käytyä etten ole poikkeava kun koin tuommoisia. Ekat unihalvaukset tuli n.15-vuotiaana ja pelotti tajuttomasti, enkä kehdannut kellekään kertoa niistä kun luulin ettei näitä muilla ole.

Ymmärrän pointtisi. On toki hyvä tietää, ettei ole yksin näiden kokemusten kanssa, mutta normaaleita ne ei mun mielestä ole :)

Yhden kerran olen saanut sellaisen oikean unihalvauskohtauksen. Nukuin silloisen poikaystävän luona päiväunia, enkä ollut huoneessa yksin. Se oli kauheaa, kun ei pystynyt kättä, edes sormea liikauttamaan. Makasi vaan ihan jäykkänä siinä paikallaan hetken. Hyih! Nykyään tulee sellaista, että yritän avata silmiä, mutta en saa niitä kuin vähän raoteltua, kun ne painuvat aina väkisin kiinni.

Mulle tulee välillä hirveitä säpsähdyksiä just kun olen vaipumassa uneen. Saatan nytkähtää rajustikin. Välillä alaleuka työntyy eteenpäin niin, että pelkään hampaitten vaurioituvan, kun alaetuhampaat kolahtavat rajusti etuhampaita vasten. hrrr.

Nuorempana oli sellaisia tuntemuksia, että ihan kuin joku nostaisi sängyn jalkopäätä aivan pystysuoraan ylös. Onneksi niitä tulee enää tosi harvoin, jos lainkaan. Mutta eniten häiritsee nuo säpsähdykset, kun hetken aikaa pitää yrittää rauhoitella itseään. Välillä virkoonnun siitä niin, että kestää kauan aikaa, ennen kun nukahdan ja sydän takoo vimmatusti.

Yhteistyössä