Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hanuri:no koitappas tästä jotain tulkita. Näin unta että olin itselleni tuntemattomassa ihmisjoukossa ulkona. Menimme pitkään ja kapeaan omenapuutarhaan jossa puut notkuivat omenoista. Meille annettiin lupa poimia omenoita mutta suositeltiin poimimaan vain punertavat, ei vihreitä. Iloitsimme kovasti kun saimme niin paljon omenoita. Kuitenkin poimimme joka ikisen, myös raa'at.
no kääk! En mä mikään erityisen syntinen oo, tylsä ennemminkin! :saint: Mitään erikoistakaan ei ole tapahtunut joten ihmettelen tuota unta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hanuri:no koitappas tästä jotain tulkita. Näin unta että olin itselleni tuntemattomassa ihmisjoukossa ulkona. Menimme pitkään ja kapeaan omenapuutarhaan jossa puut notkuivat omenoista. Meille annettiin lupa poimia omenoita mutta suositeltiin poimimaan vain punertavat, ei vihreitä. Iloitsimme kovasti kun saimme niin paljon omenoita. Kuitenkin poimimme joka ikisen, myös raa'at.
Ooks lukenut raamatun kertomuksia lähiaikoina? Ehkä tuo anto vinkkiä, että oot syntinenja iloinen siitä, varsinainen demoni