Unien tulkintaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viekas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Osaan tulkita unia jonkin verran, mutta tulkintojen oikeellisuudesta en sitten mene ihan takuuseen :) Jotain juttuja tiedän asiaan hieman perehtyneenä...

Jos haluat niin voidaanhan me täällä yhdessä koettaa selvitellä uniasia. :)

Tästä tuli mieleen, et näin viime yönä unta, että mun kaveri oli tehnyt mulle nahkaiset nilkkurit, pujotin niihin nauhoja ja yht'äkkiä pujotinkin niitä nauhoja mun kaverin poskien läpi (siis poskesta poskeen, niissä oli reiät valmiiksi). Laitoin vahingossa aika kireelle ja kysyin siltä, että kiristääkö. Mitähän se meinas :D.

no koitappas tästä jotain tulkita. Näin unta että olin itselleni tuntemattomassa ihmisjoukossa ulkona. Menimme pitkään ja kapeaan omenapuutarhaan jossa puut notkuivat omenoista. Meille annettiin lupa poimia omenoita mutta suositeltiin poimimaan vain punertavat, ei vihreitä. Iloitsimme kovasti kun saimme niin paljon omenoita. Kuitenkin poimimme joka ikisen, myös raa'at.

Alkuperäinen kirjoittaja Hanuri:
no koitappas tästä jotain tulkita. Näin unta että olin itselleni tuntemattomassa ihmisjoukossa ulkona. Menimme pitkään ja kapeaan omenapuutarhaan jossa puut notkuivat omenoista. Meille annettiin lupa poimia omenoita mutta suositeltiin poimimaan vain punertavat, ei vihreitä. Iloitsimme kovasti kun saimme niin paljon omenoita. Kuitenkin poimimme joka ikisen, myös raa'at.

Ooks lukenut raamatun kertomuksia lähiaikoina? Ehkä tuo anto vinkkiä, että oot syntinen :D ja iloinen siitä, varsinainen demoni

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanuri:

Ooks lukenut raamatun kertomuksia lähiaikoina? Ehkä tuo anto vinkkiä, että oot syntinen :D ja iloinen siitä, varsinainen demoni
no kääk! En mä mikään erityisen syntinen oo, tylsä ennemminkin! :saint: Mitään erikoistakaan ei ole tapahtunut joten ihmettelen tuota unta.

Mun unessa oli kerran pieni kukkula, jota ympäröi vanha puuaita. Kaivauduin aidan alitse ja kiipesin kukkulalle, jossa näin kuolleen koiran. Mietin pitäiskö mun alkaa syödä sitä, mutta päätin sitten olla syömättä :x :xmas:

Yhteistyössä