unien selityksistä, mitä käärme tarkoittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Orion-

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
21 085
4
38
Tässä eräänä yönä unessani oli todella paljon käärmeitä, aika pieniä tosin mutta myös kyykäärmeen kokoisia. Se ei ollut hyvä asia ainakaan, tunnelma oli negatiivinen. Mitä käärme unessa tarkoittaa? Jäi vaivaamaan...

Entä ampiainen? Samana yönä näin unta, jossa yritin tappaa ampiaista, ja viimein kun sain sen tapettua, se oli todella iso ja pallomainen!

En tiedä mitä tarkoittaa, mutta itse näen usein unta käärmeistä. Inhoan niitä yli kaiken ja ainakin kerran kuussa on joku käärme-uni. Toinen painajainen on hampaiden lähtö. Itsellä usein unessa hampaat liikkuu tai jopa lähtee irti.

On kai noille jotkut selitykset, mutta ei ne ainakaan minulle ole mitään tarkoittanut ja jatkuvasti noita nälkee.

Ampiainen: Joudut kokemaan harmia. Ampiainen voi myös merkitä, että äkillinen kiukunpuuska ravistelee sinua.

Hampaat: Kun näet hampaan irtoavan, uni viestittää sinulle jonkun kuolemasta: sitä läheisemmästä ihmisestä sinulle on kysymys, mitä lähempänä suun etuosaa
lähtevä hammas on.Kulmahampaan irtoaminen tarkoittaa useimmiten mieshenkilöä.

Käärme: Käärme on niitä unisymboleita, joilla on monta merkitystä: käärme on viekkauden ja kavaluuden vertauskuva, se on viisauden symboli, käärme kuvastaa myös seksuaalisuutta ja intohimoa.- Sinun tulee tutkia unesi muut symbolit ja tarkastella tätä käärmesymboliikkaa niiden valossa, siten saat syntymään kokonaiskuvan unen tapahtumista ja niiden sinulle sisältämistä viesteistä.

Näin unen jossa ajoin palavalla bussilla moottoritiellä ympäri, hyppäsin ikkunasta, mutta jalat ei koskeneetkaan maahan vaan hyppelin ilmaa pitkin kotiin. Tarkoittaako tämä että joku yrittää ottaa minuun yhteyttä, minun pitää miettiä parisuhdettani vai että voitan lotossa?

Yhteistyössä