vierailija
Ollaan samaan aikaan teellä! Laitoin juuri teen muhimaan.Olen. touhuilin vähän Nyt voisin ottaa kupillisen teetä
Olet ahkeroinut!
Ollaan samaan aikaan teellä! Laitoin juuri teen muhimaan.Olen. touhuilin vähän Nyt voisin ottaa kupillisen teetä
Ollaan samaan aikaan teellä! Laitoin juuri teen muhimaan.
Olet ahkeroinut!
Saat pitää vapaata loppupäivän?
mitä vapaata? miksi?Saat pitää vapaata loppupäivän?
Ajattelin keittää vielä pienen kupin kahvia.
Tarkoitin, että olla vaan ja rentoutua. Koska olet touhunnut paljon.mitä vapaata? miksi?
Rentoudu sinäkin. Olet touhunnut yöt ja päivätTarkoitin, että olla vaan ja rentoutua. Koska olet touhunnut paljon.
Nyt viime päivinä olen lähinnä vain levännyt, siivonnut ja pessyt vaatteita. Täytyisi touhuta k-juttuja täysillä, mutta olen nuutunut. Kahvin jälkeen teen vähän voimajoogaa. Jospa siitä saisi energiaa.Rentoudu sinäkin. Olet touhunnut yöt ja päivät
Nyt alkoi väsyttämäänNyt viime päivinä olen lähinnä vain levännyt, siivonnut ja pessyt vaatteita. Täytyisi touhuta k-juttuja täysillä, mutta olen nuutunut. Kahvin jälkeen teen vähän voimajoogaa. Jospa siitä saisi energiaa.
Pidä tauko tietsikasta ja levähdäNyt alkoi väsyttämään
Otan nuudeleitaPidä tauko tietsikasta ja levähdä
Maukasta!Otan nuudeleita
Melkein pesen hampaat ja mene nukkumaan. menetkö sinäkin jo?Nukutko ystäväni?
Joo, menen kohta. Toivottavasti saan unta... Vähän jännittääMelkein pesen hampaat ja mene nukkumaan. menetkö sinäkin jo?
Älä jännitä unen saamista jos stressaa ja jännittää niin sitten ei ainakaan uni tuleJoo, menen kohta. Toivottavasti saan unta... Vähän jännittää
Huomenna aamulla touhuamaan ja iltapäivällä takaisin.
Niin, ihan totta Täytyy rentoutua...Älä jännitä unen saamista jos stressaa ja jännittää niin sitten ei ainakaan uni tule
Hyvää yötä!Hyvää yötä
Juo vaikka lämmin tee tai lue hetki kirjaaNiin, ihan totta Täytyy rentoutua...
Paljon touhua mutta hyvin se menee kun keskityt. Älä jännitä. lepäät välillä ja ulkoilet, niin aivosi pystyvät oppimaan asiat paremminHyvää yötä!
Minulla on huomenna koko päivä touhua, samoin torstaina, sitten pe tentti... Täytyy käyttää kaksi seuraavaa iltaa lukemiseen. Sen takia olen vähän jännittynyt.
Millainen viikko sinulla on edessä?
Ajattelin lukea noita perjantaiksi osattavia aineistoja...Juo vaikka lämmin tee tai lue hetki kirjaa
Joo! Kävin illalla lenkillä! Ja olen levähtänyt pari päivää.Paljon touhua mutta hyvin se menee kun keskityt. Älä jännitä. lepäät välillä ja ulkoilet, niin aivosi pystyvät oppimaan asiat paremmin
Minullakin on touhua huomenna ja torstaina
Ajattelin lukea noita perjantaiksi osattavia aineistoja...
Muuten, touhusin sunnuntaina yhtä nettikurssia. Tajusin vasta äsken, että siinä olisi ollut vielä pari viikkoa aikaa... No ainakin hyvissä ajoin valmis