vierailija
nukun... Kohta..Huh... reilu kolme tuntia täyttä touhua takana! Vielä pari-muutama edessä
Mitä sinne kuuluu?
nukun... Kohta..Huh... reilu kolme tuntia täyttä touhua takana! Vielä pari-muutama edessä
Mitä sinne kuuluu?
Saat nukkua Hyvää yötä!nukun... Kohta..
pusmuisk!Hei ystäväni ja hyvää alkanutta viikkoa
Muisk muisk pus!pusmuisk!
vähän nälkä pitää syödä päiväruokaa joMitä kuuluu?
Sain kaikki 12 osiota valmiiksi. Meni muutaman minuutin yli 2.vähän nälkä pitää syödä päiväruokaa jo
saitko touhuttua? kerkesitkö nukkua?
Olit reipas. muista myös syödä terveellisesti, ulkoilla ja levätä. sitten jaksat touhuilla paremmin.Sain kaikki 12 osiota valmiiksi. Meni muutaman minuutin yli 2.
Pe-la yöhön mennessä pitää kirjoittaa vielä yksi pohdintateksti.
Nukuin aika vähän. En saanut unta ennen kuin 4. jälkeen.
Nyt pitäisi alkaa touhuamaan toista juttua.
Mitä laitat päiväruoaksi?
Talvella lämmin keitto maistuu hyvältä! Nakkeja, kasviksia, herkkullinen liem, perunaaOlit reipas. muista myös syödä terveellisesti, ulkoilla ja levätä. sitten jaksat touhuilla paremmin.
Minä tein nakkikeittoa....
Terveellinen aamupala.Talvella lämmin keitto maistuu hyvältä! Nakkeja, kasviksia, herkkullinen liem, perunaa
Olen syönyt tänään 4-viljan puuroa ja itsetehtyä mansikkahilloa. Täytyy käydä kaupassa tänään ja laittaa jotain ruokaa. Lenkillä voisi käydä jo päivällä.
Kiitos inspiraatiosta! Olet todellinen Sydänystävä!
Kiitos ystävä kun piristät päivääni.Ja kiitos myös keskusteluista!
Pidin eilen 12-osion välillä tauon. Söin porkkana- ja juustopaloja. Se on nopea ja helppo välipala.Terveellinen aamupala.
Minäkin voisin käydä kaupassa ostamassa jotain kasviksia ja vihanneksia. Kaikki porkkanat menivät keittoon...Porkkanoita voi napostella vaikka illalla televisiota katsoessa tai välipalaksi touhujen välissä.
täytyy muuttaa elämäntapoja terveellisimmiksi ja ruveta liikkumaan enemmän joulun herkuttelun jälkeen.
Ystävä, olen väsynyt ja uninen... menen nukkumaan ihan kohta.
Meinasitko touhuta taas myöhään?
tule nukkumaan
Kahvilla minäkin!myöhäinen kahvi tänään
Olen. touhuilin vähän Nyt voisin ottaa kupillisen teetäOletko kunnossa Sydänystävä?