vierailija
Ystävä turvanalasketaan kaikki mäkeä kauniina talvipäivänä
Ystävä turvanalasketaan kaikki mäkeä kauniina talvipäivänä
HienoaTurvallisesti perillä
siis heräämään vasta klo 12..Hienoa
Olet varmaan väsynyt pitkästä matkasta, vai saitko nukuttua linkussa?
Nyt sinun kannattaisi pitää yllä unirytmiä jonka hankit joululomalla, kun siellä m:llä piti käydä nukkumaan/hiljentymään jo klo 23
eikä taas alkaa valvomaan aamuun asti ja nukkumaan klo 12...
Sain nukuttua linkussa vähän, ehkä puoli tuntia.Hienoa
Olet varmaan väsynyt pitkästä matkasta, vai saitko nukuttua linkussa?
Nyt sinun kannattaisi pitää yllä unirytmiä jonka hankit joululomalla, kun siellä m:llä piti käydä nukkumaan/hiljentymään jo klo 23
eikä taas alkaa valvomaan aamuun asti ja nukkumaan klo 12...
Luitko silloin kirjaa kun et saanut unta?Sain nukuttua linkussa vähän, ehkä puoli tuntia.
Ystäväni... vaikka meillä oli nukkumaanmenoaika 23-00, en saanut heti unta... ja nukuin sitten pitkään... mutta nyt viimeisenä kahtena päivänä olen nukkunut aika vähän. Saan varmasti unta tunnin sisällä, jos menen petiin.
Miten muuten sinä olet nukkunut lomalla?
Touhua vain!nyt minun pitää touhuta vähän
Pyörin vain sängyssä. En saanut unta, koska unirytmi oli hieman sekaisin.... Joinakin aamuina tosin heräsin touhuamaan, mutta usein nukuin vähän pidempään ja touhusin loppupäivän.Luitko silloin kirjaa kun et saanut unta?
miksi olet nukkunut nyt vähän, harmittaako sinua joululoman loppuminen..
Kannattaa mennä nukkumaan jos vähänkään väsyttää, minä en eilen mennyt heti kun unetti ja sitten myöhemmin en meinannut enää saada unta
Minä olen nukkunut lomalla vaihtelevasti, joskus mennyt myöhään nukkumaan ja herännyt aikaisin, joskus mennyt tosi myöhään nukkumaan ja nukkunut pitkään
Voisi koittaaMasturboisiko itsensä uneen?
Trolli oli tämäMasturboisiko itsensä uneen?