UNIAIKA

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hienoa :LOL:

Olet varmaan väsynyt pitkästä matkasta, vai saitko nukuttua linkussa?

Nyt sinun kannattaisi pitää yllä unirytmiä jonka hankit joululomalla, kun siellä m:llä piti käydä nukkumaan/hiljentymään jo klo 23

:whistle: eikä taas alkaa valvomaan aamuun asti ja nukkumaan klo 12... :whistle:

:X3:
Sain nukuttua linkussa vähän, ehkä puoli tuntia. (y)

Ystäväni... vaikka meillä oli nukkumaanmenoaika 23-00, en saanut heti unta... ja nukuin sitten pitkään... :oops: mutta nyt viimeisenä kahtena päivänä olen nukkunut aika vähän. Saan varmasti unta tunnin sisällä, jos menen petiin. :whistle:

Miten muuten sinä olet nukkunut lomalla? :sneaky:

vierailija
Sain nukuttua linkussa vähän, ehkä puoli tuntia. (y)

Ystäväni... vaikka meillä oli nukkumaanmenoaika 23-00, en saanut heti unta... ja nukuin sitten pitkään... :oops: mutta nyt viimeisenä kahtena päivänä olen nukkunut aika vähän. Saan varmasti unta tunnin sisällä, jos menen petiin. :whistle:

Miten muuten sinä olet nukkunut lomalla? :sneaky:
Luitko silloin kirjaa kun et saanut unta?
miksi olet nukkunut nyt vähän, harmittaako sinua joululoman loppuminen.. o_O

Kannattaa mennä nukkumaan jos vähänkään väsyttää, minä en eilen mennyt heti kun unetti ja sitten myöhemmin en meinannut enää saada unta :rolleyes:

Minä olen nukkunut lomalla vaihtelevasti, joskus mennyt myöhään nukkumaan ja herännyt aikaisin, joskus mennyt tosi myöhään nukkumaan ja nukkunut pitkään :whistle:

vierailija
Luitko silloin kirjaa kun et saanut unta?
miksi olet nukkunut nyt vähän, harmittaako sinua joululoman loppuminen.. o_O

Kannattaa mennä nukkumaan jos vähänkään väsyttää, minä en eilen mennyt heti kun unetti ja sitten myöhemmin en meinannut enää saada unta :rolleyes:

Minä olen nukkunut lomalla vaihtelevasti, joskus mennyt myöhään nukkumaan ja herännyt aikaisin, joskus mennyt tosi myöhään nukkumaan ja nukkunut pitkään :whistle:
Pyörin vain sängyssä. :oops: En saanut unta, koska unirytmi oli hieman sekaisin.... :unsure: Joinakin aamuina tosin heräsin touhuamaan, mutta usein nukuin vähän pidempään ja touhusin loppupäivän. (y)

Menen kohta petiin. Ajattelin vain käydä palstalla ensin.

Hyvää yötä! Nähdään aamupäivällä! :love::love::love:

Yhteistyössä