uni ei tule

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraspieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en tiiä, liian vähän liikuntaa ja jusst kun oli nukahtamassa niin tuli nälkä ja piti mennä syömään. Raskausdiabetes sotkee elämää. Ja mietin jotain vanhoja kavereita joita ei ole nähnyt vuosiin, sellasta ajatuksenvirtaa joka pitäs katkaista. ei suuria huolia sinänsä. Herätys puoli 7. Miks itse valvot?

mä söin jossain vaiheessa melatoniinia ja jotain valeriaanajuttuja mutta nyt en ole uskaltanut mitään kokeilla. Kahvinjuonti on melkein loppunut ja pelkkä teekin nostaa vireystilaa liikaa. ja teetä joinkin illalla kun luulin että uni tulee helposti. paraniko uni sitten itsekseen Hipsterströmillä?

[QUOTE="Alkup";28993182]en tiiä, liian vähän liikuntaa ja jusst kun oli nukahtamassa niin tuli nälkä ja piti mennä syömään. Raskausdiabetes sotkee elämää. Ja mietin jotain vanhoja kavereita joita ei ole nähnyt vuosiin, sellasta ajatuksenvirtaa joka pitäs katkaista. ei suuria huolia sinänsä. Herätys puoli 7. Miks itse valvot?[/QUOTE]
Lähinnä tottumuksesta... Toinen syy: tein töitä tuossa vielä puoli tuntia sitten. Kuvittelin sen jälkeen siivoavani keittiön, mutta en viitsi. (Mies on sairaslomalla huomenna, ehkä se viittii? :D)

[QUOTE="Alkup";28993198]mä söin jossain vaiheessa melatoniinia ja jotain valeriaanajuttuja mutta nyt en ole uskaltanut mitään kokeilla. Kahvinjuonti on melkein loppunut ja pelkkä teekin nostaa vireystilaa liikaa. ja teetä joinkin illalla kun luulin että uni tulee helposti. paraniko uni sitten itsekseen Hipsterströmillä?[/QUOTE]

Ei se itsestään parantunut. Mulle kirjotettiin kaiken maailman tsopiklonit ja tsolpideemit ja mirtatsapiinit.. ei tietenkään samaan aikaan vaan parin vuoden sisään peräkkäin. Jossain vaiheessa oli sellainen olo, että noitten lääkkeitten jälkeen pesäpallomaila on varmaan seuraava askel. Elämäntilanne koheni paremmaksi ja myös nukkuminen hiljalleen sen myötä. Melatoniini on mulla viimeinen lääke, mitä oon nukkumiseen käyttänyt.

Lisäyksenä tuohon edelliseen viestiini, että toki on mun lääkelistassa nukahtamislääkkeet määrätty tarvittaviks edelleen, mut ei oo ollu tarvetta piiiitkään aikaan :)

Yhteistyössä