Unettomuus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zzz...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zzz...

Vieras
Aloin nukkumaan yöt huonosti kun sain lapsia, myös lasten sairastelukierteet edesauttoi sitä. Nyt lapset olleet jo vuosia terveitä ja silti unettomuus vaivaa edelleen. Se on ihan jatkuvaa, ensinnäkin kaikki äänet häiritsee, jopa puolison äänekäs hengitys! Joudun joka ilta ottamaan nukahtamislääkkeen, lääkäri huomautti, että lääkkeitä ei ole tarkoitettu jatkuvaan käyttöön. Ilman lääkkeitä olen yrittänyt nukkua, siitä ei tule mitään! Ja vaikka nyt nukahdankin helposti ja nukun yöni niin aamuisin olen tosi väsynyt eli en pääse syvään uneeen. Antaako lääkkeet sitten vain keinotekoisen unen? Melatoniiniakin olen kokeillut, mutta se ei auta. Varmaan loppuelämä menee horroksessa, tuskin tämä vuosia jatkunut huonounisuus enää mihinkään katoaa. Päivällä en nukahda vaikka väsyttäisi, tuntuu, että mitä väsyneempi olen, sitä enemmän ylikierroksilla kroppa käy. Sydän tykyttää jne. Kaikki neuvot olis nyt tarpeen, mitä vaan voisin kokeilla..

Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:
jospa olet tullut vähän riippuvaiseksi noista lääkkeistä etkä saa siksi unta?

Varmasti olenkin, puolikkaan otan joka ilta... Monesti yritän nukahtaa ilman lääkettä, 3-4 tunnin pyörimisen päästä sitten pakko mennä lääke ottamaan.

Yhteistyössä