Uneton yö!

Rakkaani kanssa saavuttiin mun kämpille keskiviikkoiltana. Ei oltu nähty viikkoon ja molemmilla oli vaikeuksia pitää näppejään erossa toisesta.

Suudeltiin kiihkeästi ja kummankin vaatteet lähti päältä nopsaan, liikuimme sänkyni suuntaan yhtenä kappaleena kiinni toisissamme.

Lähestyessämme sänkyä rakkaani tönäisi mut selälleen sänkyyn ja ennen ku kerkesin ees sanoa mitään oli muru sitonut mun kädet sängyn päätyyn kiinni.

Tunsin hellät suudelmat pitkin kehoani ja kädet vaeltelemassa. Jonkun ajan päästä toinen käsi pysähtyi ja tarrasi kiinni valmiiksi kovana olevasta vehkeestäni, hitain liikkein lähdettiin etenemään.

Pian tunsin kun kieli hipaisi sauvaani ja hytkähdin nautinnnosta. Kätensä jatkoi liikettä ja suu yhtyi leikkiin mukaan. Hetken kuluttua alkoi tahti kiihtyä ja vehkeeni kävi vinhaan koko pituudeltaan suussa vahvan imuvoiman saattelemana.

Tunsin kuinka orgasmi alkaa lähestyä ja hengitykseni kiihtyi.
Olin melkein laukeamaisillani, kun yhtäkkiä liike ja imu loppuivat.

Rakas antoi minun ja elimeni hetken hengähtää ja jatkoi sitten ahnasta imeskelyä ja maistelua. Tämä tuntui niin järjettömän hyvältä, että olin tulla hulluksi.

Tällaista härnäämistä ja pitkittelyä en ollut ennen kokenut ja nyt tajusin nauttivani siitä vaikka jokainen pysähdys toikin pienen turhautumisen mukanaan. En tiedä kauanko sitä kesti, mutta se tuntui ikuisuudelta. Päästä melkein laukeamaan, mutta ei kuitenkaan, monen monta kertaa.

En ole koskaan aiemmin kokenut niin suurta ja voimakasta orgasmia mitä tästä pitkitysleikistä seurasi. Se oli jotain niin taivaallisen ja syntisen hyvää, että kesti tovin ennen kuin pääsin ylös ja käymään vessassa.

Ihana naiseni odotti sängyllä alasti ja olin päättänyt vastata samalla mitalla, ehkä jopa pikku bonuksella höystettynä.

Painauduin rakastani vasten ja suutelimme hetken rauhallisesti, jonka jälkeen sidoin hänen kätensä sängyn päätyyn ja peitin silmät. Suutelin kehoa joka paikasta ranteista varpiden päähän ja käteni vaelsivat hitaasti pitkin sisäreittä lähelle kiimasta kimaltelevaa, kosteaa mirriä.

Nostin rakkaan jalat koukkuun ja kiinnitin narulla polvitaipeista samaan päätyyn käsien kanssa. Suutelin hitaasti koko matkan kaulalta mirrin luo. Kiersin kielellä jonkin aikaa häpyhuulien ympäri kunnes annoin kieleni hitaasti lipua alhaalta ylös niin, että matkalla kieli kävi sisällä ja jatkoi matkaa klitorikselle.

Pyöritin klitorista kielelläni välillä imaisten ja välillä näykkäisten. Samalla työnsin pari sormea sisään ja pyörivällä liikeellä löysin g-pisteen melko nopeasti.

Ei mennyt kauaakaan kun muru alkoi näyttää merkkejä lähestyvästä orgasmista. Lisäsin vähän nopeutta ja jalkojen alkaessa täristä lopetin liikkeen. Jonkin aikaa ”kostettuani” pitkitystä takaisin muistin muutamat lelut jotka muru oli hankkinut.

Kävin kaivamassa kaapista pepputapin, vibraattorin ja liukuvoidetta. Levitin liukkaria peppureiälle ja sen sisään jonka jälkeen puristin myös tapin päälle hieman. Vein tapin pepulle ja aloin työntää sitä hitaasti sisään. Muru tuntui nauttivan tästä joten rauhassa ja hitaasti työnsin tapin peppuun.

Annoin rakkaalle pari suudelmaa ja palasin kielen kanssa mirrin luo, työnsin sormet takaisin sisään ja hitaasti tahtia kiihdyttäen nuolin ja sormet samaan tahtiin työstivät g-pistettä. Ei mennyt kauaakaan kun rakas alkoi jälleen täristä ja hengitys kiihtyi. Mirri kouristeli ihanasti sormien ympärillä orgasmin vapautuessa.

Vaihdoin itse asentoa ja työnsin vehkeeni hitaasti, mutta voimakkaasti pohjaan asti rakkaan päästäessä kimeän voihkaisun. Tappi oli siis edelleen sisällä ja nyt myös minä. Aloitin hitaan rakastelun painaen joka työnnön vahvasti pohjaan. Pikkuhiljaa tahti kiihtyi ja työntöjen voima kasvoi.

Välillä hidastin tahtia joksikin aikaa ja taas nopeutin, otin peukalon mukaan pyörittelemään klitorista. Taas oli aistittavissa orgasmin lähestyminen ja annoin rakkaan tulla jälleen. Tällä kertaa tunsin penikseni ympärillä kun mirri kouristeli ja nytkähteli.

Halusin koittaa jotain erilaista ja otin vibraattorin mukaan. Tappi edelleen paikallaan. Otin murun jalat irti päädystä ja sidoin hänet nilkoista sängyn reunoihin.

Asetuin hänen päälleen niin että rakas sai vehkeeni suuhunsa ja vibralla sain viihdyttää mirriä. Murun imiessä himokkaasti kiusasin vibralla hetken klitorista ennenkuin annoin sen liukua kiimasta kostena mirrin uumeniin.

Vibran kanssa löytyi herkät pisteet nopeasti ja hyvä tahti. Rakkaan nytkähtely vibran tahtiin lisäsi imuun tehokkuutta ja nopeutta. Oli ihanaa antaa ja saada nautintoa samanaikaisesti. Tahdin kasvaessa alkoi ensin murun jalat tärisemään, orgasmin lähestyessä alkoi myös imu tiukentua ja oma orgasmini myös lähestyä. Saavutimme huipun lähes sekunnilleen samaan aikaan aivan holtittoman ja hallitsemattoman liikkeen keskellä.

Avasin kaikki solmut ja poistin siteen rakkaan silmiltä, pepputapin vedin varovasti pois myös. Raukeina käperryimme kiinni toisiimme eikä mennyt aikaakaan kun olimme unten mailla.
 
  • Rakkaus
Reactions: Fransiscus

Yhteistyössä