Uneton yö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uneton

Vieras
Taas on takana, kolmen aikoihin otin rauhottavaa lisää et pystyin nukkumaan edes vähän. Mun unettomuus on jatkunu jo monta vuotta, ja joka yö on yhtä rasittavaa valvoa! Mirtazapiini auttaa kyllä nukkumaan mut oon ihan pökkyrässä aamulla jos sitä otan. Onko ketään muuta unettomuudesta kärsivää?

Minä. Nyt on menossa hyvä aika ja olen nukkunut jopa 2 tuntia yössä, putkeen.

Mulla ei auta mikään lääke. 4 kertaa olen sairaalassa ollut, 3yötä kerrallaan, niin että illalla nukuttavat 22.00 ja unta riittää aamu 8 asti.

Mä alan olla jo tottunut kun samaa souvia ollut jo reilu 4 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Minä. Nyt on menossa hyvä aika ja olen nukkunut jopa 2 tuntia yössä, putkeen.

Mulla ei auta mikään lääke. 4 kertaa olen sairaalassa ollut, 3yötä kerrallaan, niin että illalla nukuttavat 22.00 ja unta riittää aamu 8 asti.

Mä alan olla jo tottunut kun samaa souvia ollut jo reilu 4 vuotta.

Siis nukuttavat? :o Mitä tarkoitat? Mistä tuollainen unettomuus voi johtua?

Siis ne antaa jotain väkevämpää troppia suoneen, että en herää ja saan unen päästä kiinni.

Ei ole mitään syytä miksi en nukkuisi, ei fyysistä eikä pitäis olla enää mitään psyykeen puolellakaan. Mä en vaan saa nukuttua, millään keinolla.

3 yötä keskimäärin kuussa millon nukun sen 6h. Muuten n. 3, joskus ehkä 4h yössä.

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Siis ne antaa jotain väkevämpää troppia suoneen, että en herää ja saan unen päästä kiinni.

Ei ole mitään syytä miksi en nukkuisi, ei fyysistä eikä pitäis olla enää mitään psyykeen puolellakaan. Mä en vaan saa nukuttua, millään keinolla.

3 yötä keskimäärin kuussa millon nukun sen 6h. Muuten n. 3, joskus ehkä 4h yössä.

Voi onpa kurjaa. :( Tuo unettomuus on varmaan sellaista että se unettomuuden pelko ym. vielä lisää ahdistusta että ei taaskaan saa unta. On todella ikävä vaiva. Toivottavasti saat apua.

Mä taas en suostuis sairaalaan, kun lapset on hoidettavana, oon eronnut. Tiedätkö Anna mitään muuta parempaa lääkitystä unettomuuteen kuin mirtazapin? vai onko vaan napsittava rauhottavia

Yhteistyössä