Unen tulkintaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Alussakin, ennen kuin alan unta selittämään niin kerroin vähä pohjaa, eli Sami on jätkä kenestä oon joskus ollu kiinnostnut, ehk hieman vieläkin, ollaan yli vuos tunnettu(on mulle ollu jo aika kauan velka aja usein sanonu, että koht maksaa). Jesse on nykyinen poikaystäväni ja en ikini haluaisi pettää häntä ja rakastan häntä.

Uni alkaa siit ku Jesse ja pari muunkaa mennään Sami kämpille perimää Samilt velkoi, Sami ei aukase ovee, mut yhel on avain jote päästää sisää.
Sami alkaa jotain huutaa siinä, mä meen istuu Sami vieree ja rauhoittelen sitä, otan sen "syliini" Me selvitetää meidä asiat, velka ja kaikki muukii. Me istutaa siel Sami luona ja siin on kaike näköstä(en ny muista mitä kaikkee, muistan vaan, että istuttii siellä ja Jesse lähti jonnekkii muualle) Sit muistan, että oltiin jossain rannalla yhtäkkii ja siel oli meidä kavereitaö. Sami ehotti, että porukka lähtis saunoo, pojat sekä tytöt. Sami ja yks jätkä(en muista kuka) lähti sit saunaa, mä jäin istuu sinne meidä kavereide kaa, mut päätin, sit että mäkii lähen saunaa, soitin Samille, että voinko tulla sinne saunaa ja Sami sano, että tottakai. No mä lähin sinne saunaa, mis nää oli, se oli sellane tosi iso paikka, siel oli kylpyamme, suihku, joku patja ja olikoha viel poreamme. No mentii sauna puolel, sit jotai siin Sami kaa ja muistan vaa aatteleen "hyi vittu se on karvane(oikeest ei ees oo karvanen, mut tos unes jostain syystä oli)", muistan myös sanoneeni "en haluu pettää Jessee". No sit yht äkkii, sinne pamahti joku naine joka sano, et kaikkien pitää pukee nää paidat päälle ja sit sinne tuli lisää porukkaa ja kaikil oli sellane sinivalkoraidallinen kauluspaita siel saunas päällä, muistan, että siel saunas oli mun poikaystävän siskon lapset myös. Mä sit lähi menee sielt saunast ja ku pääsin sinne rannal takas, mun yhe kaveri Liisan känny alko soimaa, mut Liisa oli jo lähteny, mä vastasin siihe, ku soittaja oli meijä yhteinen kaveri Emmi, sanoin "Liisa on jo lähteny, unohti nähtävsti kännykkänsä tänne" Emmi sano jotai "Joo sen takia just soitinkii, Liisa tulee hakee sen ny" olin sillee ok.
No sit mä lähin menee sielt, hyppäsin dösää numero 10, kysyin silt kuljettajalta meneeks tää tapiolaa, se kuljettaja sano, että joo. No mä sit osti lasten lipun, s ekuljettaja anto sen lipun ja jonkuu muun paperin. Menin istuu katoin sitä paperii sille emikä vittu tää on, noh soitin sit Samille ja selitin asian ja sen paperi, se oli sillee se on kai sakko" olin sillee mitä vittuu mist mä ny sakon sain. No sit se dösä menikii Kamppii, mä menin sen kuljettaja luo sillee "tän piti mennä Tapiolaa, miks tää tuli Kamppii" , se kuljetta(naiskuskis) selitti jotai noh tää menee Kampi kautta Tapiolaa. Sit kysyin siit, että misk ihmees sain jonkuu ja kauan kestää täält Tapiolaa. No se kuski alkaa selittää jotai ihme syit siihe miks sain sen sakon ja keksii kokoajan lisää, sit sano että kestää ehk joku 15minaa Tapiolaa. Noh mä sit juoksi junaa siitä, ja lähi sil jonnekkii. Se jälkee nään Jesses ja koita samal soittaa Samille(puhelin menee kokoajavastaajaa, yleens ain ku soitan Samil, sen känny menee vastaajaan, muut khyl saa siihe ain yhteyde mut mä en jostai kummasyystä saa, vaik soittaisin, mist tahaansa puhelimesta, olen soittanut parist eri puhelimesta sille), no sit se vihdoin vastaa ja alkaa vaa vittuilee siihe puhelimee jotain(tosi yleist, vittuilee mulle aina ku on kännis), sit Jesse on sillee "äitiskö kaa puhut" mä sanon "joo". Sit se loppuu.

Tää on tosi sekava, mut niin oli se mun unikii :D.

Yhteistyössä