Unen tulkintaa, ihan huumoripohjalta..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sleep tight
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sleep tight

Vieras
Tuli mieleen että ihan heräsin yöllä outoon, vähän ahdistavaan uneen.. Unessa rikoin kananmunia taikinakulhoon, tarkoitus oli kai jotain leipoa. Muistan että kymmenittäin munia rikoin punaiseen isoon kulhoon ja joku oli vahtimassa työtä. Ahdistus tuli siitä että munat rikkoutuivat liian helposti! Kopautin munaa kulhon reunaan ja aina muna meni liian helposti rikki ja kuoret murenivat taikinan sekaan, eikä tämä joka työtäni vahti ollut siis tyytyväinen suoritukseeni.

Mitä kanamuna vois symboloida? Mitä olen rikkomassa ja ilmeisesti jonkun mielestä liian helposti?

Mä en osaa auttaa ikävä kyllä mutta mulla olis kysymys myös.

Olin jollakin matkalla linja-autossa ja menimme sellaista tietä pitkin joka oli muutaman sentin veden alla ja tie oli niin kapea, että juuri mahtuu bussi siitä kulkemaan. hetki meni hyvin mutta kuski ajoi kovaa.

Yhtäkkiä tielle tuli paljon hirviä. Uiden sieltä syvältä tielle! Huusin bussi kuskille, että pysäyttää ettei ajeta päin, mutta kuski ei tajunnut. No seuraavaksi näin kun veden alla oli "kuolut" hirvi jalat ylös päin, joka sitten kääntyikin oikein päin ja oli ihan elossa, silloin kuski huomasi että ne on siinä tiellä ja käänsi rattia ja painoi jarrun ihan pohjaan. No bussi kaatui syvään veteen ja upposi sinne. Tää pätkä tuntui niin todelliselta: Kun bussi oli veden alla tuntui paine keuhkoissa ja tiesin hukkuvani. "Tietoisesti" herätin itseni unesta :O kamala parku siitä tuli ja kurkkuun pisti ja keuhkoihin myös, ihan kuin olisin paikalla ollut! :O Pelottava uni ja mietinkin mitä se tarkoittaa.

Toosi sekva teksti mut kiva jos joku osais jotain sanoo :)

Muna symbolina on syntyminen uuteen. ts. munasta syntyy uusi alku.
Olet siis hajoittamassa uusia mahdollisuuksia jo ennenkuin tiedät niiden olemassa olosta ja sekään ei onnistu kunnolla?
Se joku olet todennäköisesti sinä itse tarkkailemnassa omia touhujasi ja se ei ole tyytyväinen tapaasi toimia hätiköiden?

Muna symbolina on syntyminen uuteen. ts. munasta syntyy uusi alku.
Olet siis hajoittamassa uusia mahdollisuuksia jo ennenkuin tiedät niiden olemassa olosta ja sekään ei onnistu kunnolla?
Se joku olet todennäköisesti sinä itse tarkkailemnassa omia touhujasi ja se ei ole tyytyväinen tapaasi toimia hätiköiden?

Hmm.. ajattelin itsekin olleeni se tarkkailija. Oisko sitten viestinä siitä että olen tyytymätön nykyiseen mutta uuttakaan en tunne osaavani oikein aloittaa.. Tai pelkään epäonnistumista, olen liian itsekriittinen.

[QUOTE="hii";22560981]Munat on selvästi sun munasoluja! :) Ettet vaan ole raskautta harkisemassa?[/QUOTE]

Hei, kaksi kuukautta sitten syntyi tuo kolmas lapsukainen eli en ole raskautta yrittämässä. :) Joku muu uusi elämä nyt kyseessä jonka pelkään aloittaa..

Yhteistyössä