Unelmien poikamies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neiti

Vieras
Katoin justiinsa nauhalta Unelmien poikamiehen, ja eihän se ollutkaan niin pahannäköinen ja -oloinen kuin mitä olen kuvitellut:) Olen nähnyt siitä vaan valokuvia ja ne eivät kyllä ole antaneet oikein edustavaa kuvaa miehestä. Vaikutti ohjelman perusteella rennolta, mukavalta ja ihan hyvännäköiseltä tyypiltä:p Vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mun mielestä unelmien poikamies vaikutti oikeen miellyttävältä tyypiltä. Ja muutenkin parempi sarja kuin kuvittelin, tulee varmaan katsottua jatkossakin!

:wave: oli ihan järkky niissä kuvissa mutta eilen kun katsoin niin oiekein symppikselstä vaikutti ja se luonne vaikutti heti ulkonäköön. heti tuli ihan mukavan näköiseksi mies.

mitäs se v-pun pukuinen kana keuhkos siinä? eikös se just sanonu että: ei juur mun makuuni. ja sitten haki sitä aikaa kahden kesken, kesken toisen tytötn ajan..

jännä et otti sen 3v pojan äitin!

Alkuperäinen kirjoittaja bätsler-fani:
mitäs se v-pun pukuinen kana keuhkos siinä? eikös se just sanonu että: ei juur mun makuuni. ja sitten haki sitä aikaa kahden kesken, kesken toisen tytötn ajan..

se romanimuija oli kyl yliveto...miehen kuuluu jahdata naisia jne...miehet ja lupaukset-hoki... kauheeseen ääneen heti laukomas et ei häntä ainakan kiinnosta... poikamies kyl hoisi hyvin senkin kohtauksen.

Alkuperäinen kirjoittaja goAnttigo:
Alkuperäinen kirjoittaja bätsler-fani:

se romanimuija oli kyl yliveto...miehen kuuluu jahdata naisia jne...miehet ja lupaukset-hoki... kauheeseen ääneen heti laukomas et ei häntä ainakan kiinnosta... poikamies kyl hoisi hyvin senkin kohtauksen.

Oliko se manne? Mäkin katoin vähän, että on piirteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja goAnttigo:
Luulis, ettei romanit tommoseen ohjelmaan pääse. Naiset ainakaan.

Mahtoi heppu muodostaa mielipiteensä tosta muijasta viimeistään tossa vaiheessa... "Ihme", ettei saanut ruusua. ;) :whistle:

Uusimmat

Yhteistyössä